Elegancia
Szöveges ítélet
Átmenetileg vettük az autót. Dehogy autót. Hajót. Ilyen futóművet kevés autó produkál. Az első kilóméterek alatt az egyik legfurcsább tapasztalat az volt, hogy annyira finom a kormánymű, hogy még a 2 tonnás autót is hamar megmozgatja az oldalszél, oda kell figyelni, hogy sávban tudjam tartani az autót.
A súly a gyorsulásnál is meglátszik. Nem éppen dragster, de nem is arra gyártották. Csendes bálna, tekintélyt parancsoló megjelenéssel.
A Jaguárokat sokan megszólják az igen borsos szervízköltségek miatt. Ez igaz, amennyiben márkaszervízben, gyári alkatrészekben gondolkodunk. Nyilván új autó esetében nem jön szóba más, de egy 13 éves autóval már más a helyzet. Jó hír ugyanakkor, hogy számtalan cég/bontó foglalkozik Jaguárral, ahol szinte mindent be lehet szerezni. Ha nincs "raktáron", akkor beszerzik külföldről.
Ami kellemes meglepetés, a fogyasztása. Országúton még a 8 litere alatti értéket is sikerült produkálnunk. Autópályát 10-10,5.
Szerettük. Fájó szívvel váltunk meg tőle, hiszen átmeneti autónak vettük.
Hibalista
- Sok apró hibával vettem, ezeket tudatosan kijavítottam. Több Jaguár tulajdonossal beszélve kiderült, hogy típushiba az ajtó zár - számunkra is megoldhatatlan problémát okozott.
Ide hordtam szervizbe
Murányinál voltunk egyszer. Oda soha többet. Marad a jól bevált szerelőm.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 250000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 406 coupé | Következő autója? | Lexus GS450h |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.7/10) |
