A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Iveco » Daily (2006-2014)

Daily 35v14s 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Zűrhajó

Szöveges ítélet

Újként vettem a kocsit,én magam használtam,nem vittem a megengedettnél nagyobb súlyt,nem hajtottam(100-110 km/h-val jártam vele)nagyon vigyáztam rá mégis szívtam vele.A fülkéje kicsi,nem lehet kellőképpen hátratolni az ülést,a pedálok egyszerűen katasztrófálisak,teljesen hátrafeszítik a lábfejet csak úgy lehet őket nyomni olyan magasan vannak.Fogyasztás szerintem rendben 7,5-11 liter között körülményektől függően.Ha nem lett volna garanciális,ingem gatyám ráfizettem volna a javításokra,így csak kellemetlenségként tekintek rájuk.Itt merül fel bennem a kérdés!Mi van,ha valaki használtan veszi a garancia lejárta után?600 e. FT egy komplett difi javítás és garantált hogy kell nem véletlenül vitte le az IVECO a 80000km-enkénti difiolaj cserét 40e km-re és az sem segít mert sorra hullanak szét.Egy elektromos katasztrófa az autó,amiben áram folyik az nálam minden elromlott.Esőben a hátsólámpák+indexek magzavarodtak össze vissza világítottak.Összegzésként motor+váltó nagyon jó,olajfogyasztás nem volt,-20c-ban is egy pöcre indult még a végén is.A többi része egy kalap kakit sem ér!!!

Hibalista

- 70000km turbó+ 2db kerékcsapágy kb.300000 ft ha nincs gari,100000 km difi elkezdett búgni de csak 150000 km-nél javították,600000ft lett volna ha nincs gari és mindent kicserélnek rajta amit kell így 200000ft de garis volt .Itt megint 2 kerékcsapágy.200000 km.nél megint egy difijavítás ami megint 600000ft lett volna ha rendesen megcsinálják,megint csak csapágyakat cseréltek a difiben .250000 km.-nél újra búgott a difi.Izzók,biztosítékok,tömkelege a végén egy táskányi tartalékizzóval voltam kénytelen közlekedni volt hogy 500km használat után 1 db tompított,1 ködlámpa,3db oldalsó helyzetjelző,1 db hátsó,1db rendszám megvilágítót kellet cserélnem.Világításkapcsoló 2 alkalommal,szellőzéskapcsoló,ablakemelő kapcsoló,Klímahűtő magától eltört,intercooler engedte a nyomást.Kézifékkötél.

Ide hordtam szervizbe

ETS.Biatorbágy. Megpróbálják hűlyére venni akit lehet.Az árajánlaton 50e+ Áfás időszakos szerviz a cassánál mindig 70e+Áfa lesz.Amig gariba javítanak a minimumot cserélik,ahogy én fizetem szinte az egész autót ki akarják cserélni.

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (4) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 250000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Ducato Következő autója? Ducato
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Iveco Daily 2006 (2006)

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)