A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Iveco » Daily (2006-2014)

Daily 35C18 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

FerrarIGAVONÓ!

Szöveges ítélet

Tulajdonképpen mindig is tény volt és lesz,hogy az Iveco Daily a furgonok,kisteherautók Ferrarija.Bivalyerős strapabíró motorok,masszív létraalváz,gazdaságos üzemeltetés.Nem véletlen,hogy használtan nehéz beszerezni,főleg autómentőként,hiszen akinek van,nem adja el szívesen.Ez a kocsi arra készült,hogy szolgáljon,télen-nyáron,fagyban,szélben,napsütésben,városban és autópályán egyaránt.Kilométerek millióit teszi meg különösebb gond nélkül,akár a nagyobbak.
Mint minden olasz autó,erre is jellemző,hogy ha nem folyik egy kicsit,és nem világít a műszerfalon némi visszajelző indokolatlanul,akkor elromlott.Ezzel együtt kell élni.Sem az elektromos rendszer,sem a tömítések nem a talján autógyártás erősségei.Az előző,Jumper 2.8HDI (Iveco-motoros)autómentővel sem volt gond soha,a 3.0 180LE motor azonban még a híresen stabil 2.8-at is túlszárnyalja.A fogyasztás mindenféle túlzások és hazudozások nélkül városban cca.11-11,5L/100km,autópályás használatnál 110 alatt 11L,130-140km/óránál azonban már 13-14-et kér.Cserébe oda lehet érni mindenhová,és mindegy,hogy 2tonna,vagy üres.A terhelést fel sem veszi.
Persze lehet,hogy a Sprinter/Crafter duó komfortosabb,személyautósabb-viszont motort sajnos nem tudnak gyártani még mindig.De az Iveco mindig is egy GÉP volt,lesz.Nem "hobbyfurgon".Egy gépnek pedig az a dolga,hogy igáslóként dolgozzon,és ne hagyjon cserben.Az előző kasztnishoz képest hatalmasat fejlődött a beltér,bár a bowdenes vezérlésű műszerfalra helyezett váltókar kicsit bizonytalan,megszokást igényel.Itt-ott zörög is benne néha valami műanyag elem,bár az elődjéhez képest sokkal igényesebben összerakott az autó.A vezetőülésre,ami súlyhoz állítható,nincs panasz,a jobb egyet ebben a kocsiban sem kívánom senkinek.
Összességében ezt az autót használni,dolgozni teremtették.És ezt tudja is,méghozzá gond nélkül.Az összes többi apróság mind részletkérdés.Aki arra vásárol autót,hogy pénzt keressen vele,annak mindenképpen ajánlott,aki bohóckodni szeretne "gumifurgonnal",az pedig eredjen a Pappashoz 646-motoros Sprinterért,garantáltan együtt fognak bográcsozni/pálinkázni hamarosan az autómentőssel...

Hibalista

- kézifék-kötél,némi elektromos probléma az ablakemelőkkel,lendkerék kupplunggal,EGR.

Ide hordtam szervizbe

maszek,kolléga,aki ért is hozzá.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1000000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Jumper 2.8HDI Sofim Következő autója? Daily 35C rengeteg
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Iveco Daily 2006 (2006)

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)