A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Iveco » Daily (1999-2005)

Daily 35s53 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szeretem a hosszú járműveket!

Szöveges ítélet

Egy Fiat Ducato után is úgy érzi az ember, hogy eddig alacsonyan ült. Az Iveco-ban mindenki felettinek érzem magam. Persze ezt nem szoktam kihasználni, de kétsávos főúton nagy biztonságot ad előzés előtt, hogy nem kell kihajolni az ablakon, hogy lássam a szembejövőket és a kocsisort, amit szándékszok megelőzni. Minden szállítócégnek ajánlani tudom csak. Drágább, mint egy Ducato, még egy ilyen régebbi változat is, de visszahozza hosszútávon az árát. Üdítőitalokat szállítok vele és a 4 laprugó 5 teli raklap alatt is kecsesen tartja a kocsi hátulját, nem engedi leülni. A felszereltség bőven elég, ami egy ilyen munkához szükséges. Az elektromos ablakok jó szolgálatot tettek az elmúlt forró nyáron is, de a jó hatásfokkal üzemelő légbeömlők is kenterbe verik a klímát. Hatalmas tükrei segítségével szűkös lakótelepi parkolókba is könnyedén beállok és ez a leghosszabb kivitel. Imádom nézegetni, ahogyan a többi személyautó közül hosszan kilóg. :) Az irányítása nagyon jó, a szervó hibátlan, könnyen kifordul a legszűkösebb helyekről is. Tolatáskor viszont a legkisebb kormánymozdításra is sokat mozdul a fara, de könnyű kitapasztalni. A fék kicsit hosszabb utat kér, ha teljesen meg van rakodva, de ez ugye fizikailag is egyértelmű. Üresen viszont hamarabb megáll, mint egy személyautó, csúszkálásmentesen és az ABS is jól jött már párszor, mikor egyes emberek túl alábecsülték a távolságot. A motor rendkívül erős, telerakodva is elleneáll a legdurvább emelkedőknek is a Bükkben. Kár, hogy az áru ilyenkor szeret hátravándorolni! A sebesség alacsony fordulaton is tartható 90-en, de egyetlen egyszer sietős iramban kellett mennem és a GPS 160-at mért (a sebességmérő nem mutatja amit kell) kb. 2 tonna rakomány mellett. Persze a fogyasztásba bele sem merek gondolni mit evett meg ezalatt, de alapjában véve 15-nél többet egyáltalán nem eszik, sem nyáron, sem télen. Nem ritka a 3 tonna induló rakomány. Az autónak nagy negatívuma nincs. Személyautóban is hosszúakat szeretek használni, jelenleg is egy Vectra-t használok, de az Iveco közelebb áll a szívemhez. Eddig jelentősebb hibái nem voltak és remélem még pár évig nem is lesznek. Tényleg csak ajánlani tudom, de a vele egy kategóriájúakat sem nézem le, egyszerűen azokat nem ismerem!

Hibalista

- A műszerfal paneljének a chipje kiégett, csak a benzinszintet és a fordulatszámot mutatja. Nehéz hozzájutni. A kézifék vásárlás után gyenge volt és kb. 2szer kattant, megfogta az autót, de jobbnak láttam a cseréjét. A bal hátsó ajtó felső pántja elengedte magát, de otthoni hegesztéssel megoldható.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 200000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 190000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? Ducato Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Iveco Daily 1999

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)