A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Iveco » Daily (1999-2005)

Daily 35 C 13 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Máhás szamár

Szöveges ítélet

Adj Isten Olvasó!

Három évesen, hosszas keresgetés és teszthajtások után sikerült megkaparintani. Nagyon örültem neki, mert bruttó négy és fél millió forintért s sikerül megvásárolnom egy automata klímás, ablakemelős, elektromos tükrös+fűtés, ponyvás !,6 méter hosszú 2,1 méter széles platójú dögöt.

Üresen csak kettesbe és rajt. Szépen ketyeg a motorja, nem csörög, nem csattog. A szelet nagyon szereti tolni. Magas a raktér belül, akár egy garázs :) . Csak úgy létra nélkül nehézkes felhajtania ponyvát, pedig 186 cm a magasságom. Ha leszeded a ponyvát, tartóvassal, nyugodtan alá álhatsz egy személy autóval. Praktikus :)

Vittem már vele 3,2 tonnát. Az már sok neki. Szinte teher alatt se fogyaszt többet, mint üresen. Nekem ez a tapasztalatom. Igaz hörbölt már 16 litert, de akkor full gázon, full teherrel tette.

Magyar utak... . Kátyúk... . Ha megfogsz egyet, mintha egy szívlapáttal vágtak volna hátba.... . Sajnálom az autót ilyenkor. Üresen mérhtetlenül pattog, terhelve személyautós... .

Van a fordulatmérő óránál egy zöld mező, ami a gazdaságosságot hivatott mutatni. Teherautós :) 90 km/h ezt szereti. Nincs miről beszélni. Még ez is büntetendő. Mivel az enyém és én hajtom, ezért óvatosan bánok vele. Nem nyomom ki a szemét. Rendszeresen utol érem azokat a sofőröket akik alkalmazottak és nyírják a tulaj gépeit.... . Rengetegszer bosszankodok, hogy minek hajt a marhája, amikor egy kamion úgyis megfogja. Padlógáz, satufék .... . Mindegy is, majd a gazda fizeti úgyis.... .

A klíma néha megkergül. Össze-vissza fújkál, ezen kívül csak a kézifékkötelet kellet után állítani. Most mintha húzna jobbra. Betudható a kátyúknak. Egy futóműállításra benevezem a drágát. Asszem izzítógyertya is kell bele.

Hogy miért döntöttem Iveco mellett?
Azért mert egy kőbányász barátom alkalmazottja megkérdezte a főnökét, hogy mikor cserélt olajat. - Miért? Nem te használod?? - De igen. - Akkor? Miért én cseréljek?
Újonnan vette az autót és ez 110000 km-nél történt. Hihetetlen. Lehet csak vicc volt, de ott voltam és ezt hallottam. Ezek után döntöttem. Igénytelen egy vasdarab és még jól is néz ki. Ha jobban kinézne, ki is esne :)

Hibalista

- Bal oldali ablakemelő.

Ide hordtam szervizbe

Majd mi megoldjuk... .

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? sok volt Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Iveco Daily 1999

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)