A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Iveco » Daily (1999-2005)

Daily c35-13 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Lehetne akár Eurocargo

Szöveges ítélet

Családi vállalkozásunkba kerestünk megbízható 3,5 tonnás tgk.-t. A furgont saját magunk vezetjük, tehát nem alkalmazott. Ennek megfelelően kímélve használjuk a gépet és szinte minden extrát megrendeltünk kivéve légzsák mindez 2002-ben btto 6.500.000 Ft-ért. Ugyanez a felszereltség a másik kiszemeltnél a Mercedes Sprinternél 8-9 guriga lett volna.
Jöjjenek a tények:
Először is nem vagyok óriás, de a 187 cm magasággomal csak ebben a kocsiban ill. a drágább Sprinterben és VW Lt-ben férek el. A többi pléhdobozban beszálláskor a lábammal szoktam eltörni a gyújtáskulcsot (tudom h diesel és nincs gyújtás, de értitek..) Tehát tágas és kényelmes, főleg ha kötelezően belerendeled a karfás légrugós vezetőülést. Ennélkül az ülés nélkül a veséd, májad leszakad egy úthibánál annyira kemény a rugózás, csak megrakottan lesz konfortos.

A létra alváz megkönnyíti mindennapod, könnyen megfordul kis helyeken, és ami a lényeg rettenetesen megterhelhető a raktér. Pl 1,3 t megengedett súly helyett vígan boldogul 2-2,5 tonnával is, és az ajtók sem feszülnek meg. Ez tényleg teherautó a világ egyik legjobb teherautót gyártó konszernjétől.
A motorral soha semmi gondunk nem volt csak teszi a dolgát passzol a 6 gangos váltó. Az 1. fokozatot nem is kell használni 600-800 kg raksúly alatt, 2.-esből indul mint a nagyok. Ha véletlenül tényleg nagyobb terhet viszel az 1-es fokozat minden helyzetet, emelkedőt megold.
A fogyasztás baráti normál üzemmódban 9 lityó gyilkolva sem nem több 12-13-nál.
Ami felróható:
A 300e Ft klíma 2 évig bírta, mert rázkódástól a hűtő aluminium csonjai eltőrtek, javítás útán még egyszer. Nem véletlenül akart minket lebeszélni a kereskedő a klíma berendelésétől mondván: "úgysem önöknek kell benne izzadni" anyádat pont nekünk kell a csóró azt hitte, hogy külön sofört tartok.
Nem szereti az elektronika a tartós -10 -15 fokot, ilyenkor se kép se hang, a 20. próba után talán elindul. Az elektronika néha behülyül hibaüzenetet küld, aztán megjavul magától, de még egyszer sem hagyott ott.
Aztán a ventilláció össze-vissza fúj érintkezési hibás vagy a klíma-hibával van összefüggésben nem tudom pontosan.
összefoglalva: megbízható, erős, nem költséges fenntartani, jól terhelhető, megy ha kell, mindenkinek csak ajánlani tudom!

a végére egy kis néposztás:
EZÚTON ÜZENEM AZOKNAK A DUCATOS, SPRITNERES, MASTERES TÖKETLENEKNEK AKIK ÁLLANDÓ JELLEGGEL MEGTALÁLNAK ÉS LENYOMÓS -A VÁROSBAN 90-NÉL 5CM-RE A SEGGEMBE JÖVŐS, PÁLYÁN MEG 150 KM/H-VAL ÜVEGHANGON KÖZLEKEDŐ- VERSENYEZŐT JÁTSZANAK (FŐLEG PÉNTEK DÉLUTÁN), HOGY EZEK AZ AUTÓK NEM ERRE VALÓK ÉS EGYSZER CSÚNYA BUKFENC LESZ A RALLYZÁSBÓL UGYANIS A FÉKEK NEM OLYAN JÓK MINT EGY SUBARUN. EGYÉBKÉNT IS NE A CÉGES KOCSINAK A SZEMÉT NYOMJÁK KI (majd a főnök fizeti úgyis ő teszi el a nagy lóvét című hozzáállás), HANEM AMIT A SAJÁT PÉNZÜKÖN VETTEK, AZT KÉNE SZÉTKÚRNI.
Akinek nem inge ne vegye magára, bocsi az alpári szövegért.

Hibalista

- klíma, a futómű kopó alkatrészei, ventilláció

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 128000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? addig még sok víz lefolyik a Dunán
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Iveco Daily 1999

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)