Igénytelen állat
Szöveges ítélet
Remek konstrukció, kényelmes, kitűnően szellőző fülkével. A tükrök mint egy kamionban... az egész oldalát látom benne a keréktől a tetejéig. Az oldalajtó teljes magasságban nyílik, ( a régit gyakran lefejeltem kiszálláskor ) és a raktér tele van rögzítőfüllel. Mindent rápakolhattam, a két tonna meg sem látszott rajta és elvitte gond nélkül, csak nagyon hiányzott a hatodik sebességi fokozat, mert így csak 95-110 között érezte jól magát. Egyszer hagyott csak cserben, 240000 -nél eltörött a turbó tengelye...
Állítólag típushiba... amúgy szinte semmi gond sem volt vele. A váltó finoman kapcsol, és motorikusan 300000 km fölött is olyan mintha új lenne. Kissé hülye formája van, az összes kavicsot, és bogarat a szélvédőre szórja. Könnyebb vezetni mint egy személyautót, főleg Pesten voltak igen előzékenyek az emberek. Sávváltáskor csak kiraktam az indexet, és már villogtattak is hogy mehetek :)
Hibalista
- szélvédő csere szakszervízben 90000.-
- turbó 150000.-
- kuplung munkahenger 18000.-
- fékpofák 9000.- /garn.
- szélvédő csere maszeknál 36000.-
- talpas alul-felül 28000.-/db
- gumik 25000/db
Ide hordtam szervizbe
szakszervíz
Egyszer vittem, még a garanciaidő alatt.
Iszonyú drága, lassú, javítás után csupa kosz volt a kormány,és a fülke, a behelyezett szélvédő mellett folyt a víz a fülkébe...
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Maszek haver
Gyors, dolgozik hétvégén is, és szól ,ha még észrevesz valamit a kocsin...
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 102000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 270000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 35.08 | Következő autója? | Iveco , esetleg VW Lt |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
