A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Iveco » Daily (1999-2005)

Daily 50c13 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csak Krőzusoknak és hobbi szerelőknek!

Szöveges ítélet

Kardán keresztek,felfüggesztések 50000km-enként cserélve.Első futóműben minden alkatrész cserélve.Kormánymű cserélve(felújított)120000ft. A gyári a duplája lenne. A motor alapvetően jó lenne,ha nem állna le amikor úgy akarja.Van amikor két hétig jó,aztán egy nap ötször kigyullad a porlasztós jel a műszer falon és leáll a motor. Majd újra indítva megy tovább.Elvittem a Szombathelyi Iveco szervíbe és kicserélték először az egr szelepet,110000ft+munkadíj,+ 14000ft,hogy a gépet amivel megállapítják a hibát rátették a motorra.Természetesen nem ez lett a hiba,majd megállapították a GÉP segítségével,hogy valahol az üzemanyag ellátó rendszerben van a hiba. Ezt én GÉP nélkül is tudtam. Cseréljük ki az üzem anyag szivatyút,mondja a szervíz. Mondom ok mennyi? Szakik mondják kb35000ft Mondom ok! Megyek fizetni és majdnem elájultam!Brutto:110000ft! Igaz munkadíjjal együtt+a GÉP!A motor mai napig makrancos.Voltam más szerelőknél is újabb egr szelepek megvásárlására buzdítottak ,de azok sem sokáig voltak jók. Kitisztítottam az üzemanyagtankot,vezetékeket,szűrőket cseréltem és mind hiába.Ahogy egyik ismerősöm mondta:próbálkoztam már mindennel sapka levétellel sapka felvétellel,de hiába. Most éppen difi szimeringre vadászok.
Fazit:Nem vagyunk per tu az Ívecómmal! a VÉGÉN KÉRIK,HOGY TÖLTSEK LE KÉPET,DE NEKEM NINCS KÉPEM HOZZÁ.

Hibalista

- Első futómű,kardánkereszt,kardán felfüggesztő,komány kardán, kormánymű, szilentek,hátsó tengely,difi,és sok egr szelep.

Ide hordtam szervizbe

Szombathelyi szervíz a pocsék árak fóruma és a dilettantizmus melegágya.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

A többiek sem különbek a Deákné vásznánál,de ötöd annyiba kerültek.

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2000
Kényelem (3) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 174000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 180000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? LT Következő autója? DYNA
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Iveco Daily 1999

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)