A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Iveco » Daily (1999-2005)

Daily 35s9d 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csak az a szörnyű váltó ne lenne...

Szöveges ítélet

Ami jó: masszív, nagy, kényelmes
Ami rossz: lasssú (max 100), a váltó tragédia (5sebeséges, hangos, kerreg, kopog, stb.-de ez tipushiba, egyszóval közröhely). Eredetileg a ZF váltóban 75w80 olaj van. Ez a melegedés hatására elvékonyodik, a váltó kerregni kezd és recseg. Ez - a szervíz szerint - így normális. Ez NORMÁLIS? Több mint 6 milláért? Ez nem GAZ vagy IFA!
A hibát a gyervizek váltó olaj cserével oldják meg, 80w90-et raknak bel. Így viszont hidegen nincs 1 és 2 szinkron. BRAVÓ!
Az én megoldásom - lecseréltem a váltóolajat fullszintetikus 75w90-re. Van szinkron és melegen csendesebb a váltó, a zaj az eredeti 30%-ára csökkent.

Amúgy- belső kárpit gyenge, karcolódó kemény zörgő műanyagok hada. Az extra feláras szuper vezetőűlés lötyög. A belső műanyag elemek pontatlanok, de nem kicsit, centis illesztési hézagok vannak. Sőt! Maga a kaszni is amolyan tákolmány minőségű - irdatlan illesztési pontatlanság, gyárilag a hézagok a tető környékén kontár módon kikenve, a küszöbrész több darabból de még véletlenül se egy síkban, stb...
Amúgy - mint teherautó -jó. Nagy és jól birja a súlyt. A motor igen gyenge (90 paci), de tulajdonképen teherautós menetteljesítményhez ez is elég. Az emelkedőn felmegy, kényelmes tempó a 80-85km/h. Autópályán 90, előzéskor 100, e fölé szinte képtelen feljutni. Minimális felépítmény van rajta, mégis sokat fogyaszt, kb 12-13 litert. Csak viszonyítás képpen előtte Ford Transitom volt, az 8-9 literrel simán beérte és ennél jóval fürgébb volt. Pedig nem volt új, 14 évesen adtam el.

Hibalista

- Igazi gondot a váltó okoz. Műszakilag ugyan jó - mondjuk a 2-es szinkron mindíg reccsen -, de tragikusan kultúrálatlan.

Ide hordtam szervizbe

ets - inkorrekt banda!

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

levantex

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Transit Következő autója? még nem adom el
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Iveco Daily 1999

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)