A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Iveco » Daily (1999-2005)

Daily 65C15 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ami elromolhat el is romlik, de nagyon hamar

Szöveges ítélet

Silány egy autó. Mintha egy 80-as évekbéli orosz teherautó lenne. Rémálom, senkinek nem javaslom. Amikor átvettük, azzal kezdődött, hogy a fülkében és a bal első fényszóróba beszivárgott a diesel(!), többszöri szervízlátogatás után kiderült, hogy valami vezetéken keresztül jutott be oda összefüggésben a commom rail rendszerrel. 2 hónap után kilyukadt a gumiszőnyeg, 2 év után elkezdett leperegni a festék a homlokfalon és az ajtóknál. Az évek során 4 injektort kellett cserélni, 80e km után a turbó adta meg magát, 100e km-nél a dieseltápszivattyú. Akksi 3 évet bírt. A szellőző ventillátor hol megy hol nem megy, nagy huppanónál bekapcsol, a következőnél ki. A klimacsövek max. 2 hónapot bírnak utána elrepednek, először még cserélgettük, de most már nincs kedvünk hozzá, ha melegünk van ablakot nyitunk. Már ha lehet, mert az el. ablakemlő gombja is csak kb. 2 évet bír. A külső tükrök úgy remegnek mint a kocsonya, a tükörfütés és elektromos állítás 2 éve beszart, és mivel csak tükör cserével megoldható, nem állítgatjuk, csak kézzel. A müanyag (!) kupplungpedál már 2x eltört. Recseg ropog az egész autó (szimpla kabinos alváz), de ez egy teherautónál elmegy. A belső műanyagok könnyen, törnek és sérülékenyek, pedig itt a strapabíróság lenne a lényeg. A kézifékszerkezet borzasztó gyenge, minden vizsga előtt költséges javítás szükséges. 3x kellett elvontatni. Hosszabb útra nem merünk vele már menni (szerencsére nem is nagyon kell). Lecserélnénk, de a jelenlegi gazdasági helyzetben nincs rá pénz, kénytelenek vagyunk ezzel szenvedni. Valami pozitívum: szerencsére a futóművel, sebváltóval, kupplunggal nem volt gond és az alkatrészárak viszonylag elviselhetőek. A szervíz átverős, a multkori inspekciónál ajánlottak 6 db új gumit 10% kedvezménnyel, de a felszerelésre 5 x 12.000 ft-ot számláztak ki. Ezt jól beszoptam. Az ötéves vizsga 600.000 forintomba fájt. 2 év alatt kifizettem azt a felárat, amennyivel egy rendes teherautó került volna. Ez egy örök tanulság számomra, olasz és francia jármű, (de még munkagép se) új jövevényként nem teszi be soha többé a kerekét telephelyünkre.

Hibalista

- Klimacső törés (5x), szellőző ventillátor, turbó, injektorok (4 db), kuplungpedál törés, kézifék (3x), ablakemelő, külső tükrök stb.

Ide hordtam szervizbe

ETS

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2001
Kényelem (1) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 130000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 15 l
Előző autója? Fiat Ducato Következő autója? Mercedea Atego vagy bérautó
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Iveco Daily 1999

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)