A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Iveco » Daily (1999-2005)

Daily 35 S 15 V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A csalfa latin

Szöveges ítélet

A váltó zajos, három javítás után is. Gyári klíma pancser munka, nagyon sokszor volt javítva, a kompresszor kivételével minden alkatrész többször lett cserélve most éppen jó. Futómű elől gyenge minőségű a rugók erősek a gömbcsuklók gyengék a felső trapézt az integrált gömbcsukló miatt háromszor kellet cserélni, de szerintem, már megint ráférne a csere. Az elektronikaszórakoztató a műszerfalon, hogy éppen melyik kontrol lámpa marad égve ABS? légzsák? vagy éppen a külső hőmérő multi kijelzője mutat error-t, most éppen a légzsák nem müködik a lámpa szerint. A szellőző ventilátor teljesen a maga kedvére jár, minden zökkenő után változtatja a fordulatát. A gumicsövek a motortében egymást koptatják el. A lemez munka pocsék, rozsda védelem csak ott ahol látszik és ott is nagyon elnagyolva, a tetőlemez a „huppogástól” több helyen megrepedt a festés szinte alapozás nélküli. Az egész autó a befejezetlenség, átgondolatlanság és az olcsóságra való törekvés benyomását kelti bennem mióta használom. A motor jó és nagyon erős, a futómű is támogatja a száguldást, méretei ellenére stabil L2 H3. A Vito is a kiábrándulás volt (spanyol) de az Iveco is megerősítette bennem az érzést, hogy tartózkodjak a latin autóktól.

2. rész 2007-10-07: Talán hozzászoktam, vagy kinőtte gyerekbetegségeit, de már nem olyan borzasztó. A belső ventilátor szabályzás önállóságához hozzászoktam a klíma a barkácsolásom révén hibamentes két szezon óta. A hátsó sziletek valószínűleg elkoptak, rázós úton csörög (59e.km.). Remélem nem lesz drága mulatság. A hevenyészett alvázvédelem ellenére még nem rozsdásodik annyira mint számítottam rá (5. éves). A trapézkar gömbcsuklói valószínűleg kopottak, de a vizsgán nem szólták még meg.
Egyenlőre megtartom, hiszen még nincs benne 60 000 km se.
3. rész 2009.02.01. Az összes szilentet cserélni kellet, a gyári a legolcsóbb 4500.- Ft.x12 szer. A gömbfejek cserélhetőek a trapézban 7500.-Ft/db+ munka. A kardán flexi csapágyat is cs. gyári 52000 után gyártott 18000.- Ft kb.+ munka.70000 km!!!
Egy kisebb kocc egy százéves Vectrával, nála szinte semmi, nálam motorháztető 78+á gyári, 38+á után gyártott tajvani (sorjás, de méret pontos); homloklemez után gyártott 28 e; lökhárító javítható; klímahűtő javítható 1000 Ft. gyári 42+á; vízhűtő cs. 42+á után gyártott Nissens- gagyi, gyári nyolcvan valamennyi+á. A festék 10500 + sajátmunka jav. szer. fest. utánjárás 4 nap munka, spórolás kb.150-200e Ft.
Amit ebből ki akartam hozni Dávid legyőzte Góliátot.(törésben Suzuki).
A klíma kijavítva, feltöltve és megint nem működik, majd melegebb időben utána nézek.
A zajos váltó egyébként jó, a motor kiváló, a kézifék rendszer hol itt, hol ott megszorul, berohad. Az önállósodó szellőző motor és egyéb kijelzések kontakthibák voltak, rendszeres ellenőrzés, javítás a csatlakozókon, vezetékeken kikapcsolódás, pihenésként megoldhatóak.
Egyszóval vagy pénz vagy fölös energia kell hozzá mint egy latin szeretőhöz.

Hibalista

- Váltó zajos; klíma: a flexibilis szivócső háromszor a gázkondenzátor kétszer a hőcserélő és a flexibilis nyomócső egyszer tört el; első gömbcsuklók többször; légzsák; hátsó ajtózár; vízcső; thermosztát; szellöző motor elektronika;

Ide hordtam szervizbe

Levantex.
Kulcs mondat a reklamációnál: nem az Iveco van, létezik a Levatxért, nekik kell alkalmazkodniuk hozzá. Az utolsó klíma reklamációnál le kellet mondanom a további klíma garanciáról, hogy díjmentesen kijavítsák utoljára 1,5 éves autónál! Különben nagyon készségesek de ezt árulják, és nem ők diktálnak az Iveco felé.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Saját magam és segédem, nem kíváló de olcsó.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (4) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 70500
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? MB VITO 110 D Következő autója? Talán Sprinter, ha lesz 2 méteres belső magaságban
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Iveco Daily 1999

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)