A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Iveco » Daily (1985-1999)

Daily 35-10 2.8 td 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Anyám, én nem ilyen lovat akartam!!!/kezdem megszokni/

Szöveges ítélet

Nemrég vettem,de már lassan mindenét láttam belülről.Az hogy akad a váltó kényelmetlen lassú,hangos,recseg-ropog,télen tehetetlen,fűtése olyan mintha valaki tekergetné a gombot állandóan,fék gyengén fog -nem is érdekelne,de.............-11 éve /volt egy alfám/ utálom az olasz kocsikat,csak azért vettem meg mert nem volt több pénzem,és ilyen nagy kocsi kellett.Ausztriában egyik utolsó szervízén /szíjcsere/ elrakták a vezérlését,ütötte a szelepeket,persze nálam hullott szét.Új hengerfej,dugattyú,hajtókarcsapágyak,turbó,porlasztócsúcsok,tömítések,/2 hét meló 250000 forint/-és 1000km-t mentem vele.Kezdésnek dúrva!Majd most jönnek az olajfolyások motor-váltó,kardánkeresztek,belém is jöttek+rozsda meg még a sok olaszos meglepetés.ANYÁM ÉN NEM ILYEN LOVAT AKARTAM!!!

Szerk:Eltelt egy év,beltekertem 25000-et,60000-et költöttem az első futóműre,megküzdöttem pár szimmeringgel-tömítéssel,kontakthibával az olaj diszkréten most is csordogál de működik a szekér!:)))

Finoman hajtom hogy bírja sokáig,volt hogy 9-et evett,de 10.5 fölé nálam sosem megy még komolyabban megrakva sem.
Gyakran leér a hátulja ha egyenetlen a talaj,és szörnyen tehetetlen ha üres és nem tapad a gumi,de ez gondolom minden hátsókerekessel így van.A pedálok igen szar szögben állnak,feltekert ablakkal jól be kell vágni az ajtót,hogy rendesen záródjon.
Hihetetlenül jól indul,bármilyen hideg van elsőre,izzítás nélkül is -5c-ig lazán.

A ventillátor agya igen zörög,de már régóta csinálja.A rozsda dolgozik,de láttam feleennyiidős transitot sokkal durvábban rohadni,úgyhogy ezután megnyugodtam.

Hibalista

- Összevert a motor,fűtőmotor,kardánkereszt,olajfolyások,zárak,kontakthibák,kerékcsapágy,kormányösszekötő-gömbfejek,kormány-axiáltengely

Ide hordtam szervizbe

jómagam,bűntetés javítani,mint az olaszokat álltalában

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Többen javasolták megvétel elött a típust!Már megbocsájtottam nekik!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1997
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 208000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 929 Következő autója? Olasz autó tiltólistán!
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Iveco Daily 1985

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)