A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Isuzu » Trooper (1983-1991)

Trooper 2,8TDi 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Troopert csak szeretni lehet

Szöveges ítélet

Több darabot is használtam , használok . Voltam ilyennel afrikába , OffRoad versenyre járok 1el , 1 gyönyörű darab pedig családi ótó volt . A karosszéria , de föleg az alváz brutálisan hajlamos a rohadásra . Szerencsére nekem sikerült egy majdnem makulátlan példányt szerezni amiből a családi lett . Imádtam az első perctől az utolsóig . Amikor most a Nissan Patrol 3,3TD-vel a kúthoz állok sirás tör rám . A Patrol 12,5 fél ellenében az Isuzu 8literrel mindig beérte és sokkal de sokkal fürgébb volt a Nissannál . Trélerrel megpakolva télen max.12 l/100km . Prózai okok vezettek mégis az eladásához. Mivel a Budapest-Bamakóra megyek és Bamakóba ott is akarom hagyni a vasat ezért kellett a Patrol . Az Isuzu ott sajnos szart se ér . Tavalyi gépért épp hogy kaptam valamit .
A Trooper alapjában nagyon jó gép . A 2,8TDi motorban 180e-ként legkésöbb csapágyakat kell cserélni , mert nem birják a nagy nyomatékot és kipattogzik a csapágyfém . Ha ezt elmulasztjuk akkor egy főtengely csere lehet a jutalom . A moci szereti a jó olajat viszont a pörgetést már kevésbé . Szerencsés ha a hütő nincs szétrohadva és müködik a viszkó ventillátor , vagy le van fixálva . Különben trélerrel melegszik a moci , amit viszont az átlagnál jobban bir , mert öntöttvas hengerfejes . A kippuffogógáz visszavezető szelepek le szoktak köszönni . Űgye darabját 100e-ért nem sokan cserlik . Ezért inkább le kell dugozni . A füstgáz értékeket igy is simán tudja . A motortér tele van vákumcsövel aminek az útvesztőjében könnyű eltévedni . Megsugom , ha a felét lekötöd akkor se történik semmi . Persze tulzásokba nem szabad esni . Váltó csak olajhiány esetén megy tönkre . Egyike a legbrutibb terepjáró váltoknak . Ráadásul a terepváltó hosszúja is szinkronizált igy ha a kapcsolóagyak bevannak kapcsolva elől akkor menet közben is ki-be lehet kapcsolni . Az autómata kapcsolóagyak kicsit gyengék , de ez mindegyik terepjáróra igaz . Mi 3000 km mentünk Afrikai szavannán vele és a kattogást kivéve nem volt vele semmi gond . Féltengelynek zsir kell és örök . első és hátsó diffinek olaj és szintén örök . A hátsó fékekkel alapvetően az a gond , hogy buzeráns a kézifék megoldása és ha nem használjuk nap mint nap akkor berohad és vége . Csak megszokás kérdése , de az enyémen kivül még nem találkoztam jóval pedig már jópár ilyen vasat szétbontottam . Elöl a hely éphogy elég a 177cm-nek , de a csomi 1,2m3-e nagyon bruti . Nem kell rendetrakni és minden elfér . Amelyikkel Afrikába mentünk annak a motorja meg lett generálozva . Sajnos a HF csavarok túl lettek húzva és ezálltal megnyultak igy a erő egy része a hűtővizbe kötött ki . Már spanyoloknál gond volt a vizzel . Nagy tempónál a hütőből atnyomta a vizet a kiegyenlytő tartályba . Marokkóba rájöttünk ha nem kergetjük akkor nincs gond . Igy a maradék 5000km-et igy hengerfejesen tettük meg . A merzouga oázisnál kiszakadt egy ugratásnál a hátsó futóművünk amit Zagorában a helyi mesterek 5óra munkával összetákoltak . Párszor leszakadt a kipuffogónk , de az csak hab volt a tortán . Ja meg eltörött az alváz .
aki több infora vágyik az nézze meg :
www.homokdune.hu

Hibalista

- kuplungtárcsa, első agyak néha kerepeltek ,

Ide hordtam szervizbe

www.kisteherbonto.hu www.terepjarobonto.hu
az enyémet teljesen felújitottok , de mégegyszer ilyenre nem vállalkozok

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1991
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? nagyon sok fajta Következő autója? Nissan Patrol 4,2D
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Isuzu Trooper 1983

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)