A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Isuzu » Rodeo, Amigo (1989-2003)

Rodeo, Amigo 3.2 v6 24 WD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mexikói rémálom

Szöveges ítélet

A család döbbenetére magamnak vettem,saját használatra.Megláttam és beleszerettem sajnos.Bighorn kivitel-gyárilag emelt, metálzöld, 3.2-es motor kéziváltóval, kapcsolható összkerék, nem feszültségkeltő noname márka, kellett ez az autó mint falat kenyér. Amerikából jött az autó,itt helyezték először forgalomba, 6 évesen került hozzám nagyszerviz után. Később rájöttem ennek az autónak minden szerviz nagyszerviz. Sajnos az USA-ban nem igazán számolnak azzal a ténnyel ,hogy valaki egy autót 8-10 éves korában még használni szeretne. Vagyis az autóm elfáradt testileg-lelkileg.
Először kezdett rohadni a kasztni és az alvázkeret,mindenütt ami nem müanyag.Mexikóban van a gyár-azért rohad-mondták a szerelők.A lámpák bevakultak, éjjel csak közvilágitott utakon lehetett közlekedni biztonságosan.Ködlámpa persze nincs,még hátsó sem! de még előkészités se,minek az egy terepjáróra.A hibalajstrom elött az alkatrészekről: itthon az nincs.Európában sincs.Amerikában van,de itthon nincs se diafilm se szoftver.Nem baj ,van internet meg saját szabadidőd, igy van alkatrész. A felszereltségre nincs panasz,minden elektromos, abs,klima,stb. ami ebben a sorredben romlik el. Aztán jön egy laza kuplungcsere amit senki nem vállal,mert akkora tömegű a váltó hogy spéci akna kell a lehúzáshoz. Ezért a szerelő inkább kicsörlőzi a motort,úgy cserél inkább kuplungot(többször is). Utána inditómotor,generátor csere 2 évente akksicsere, 760 amperos kell bele,tudjátok az az olcsóbbfajta.
Elektromos részleg ok.,de már kezd füstölni a motor.Sima szimerigcsere,nincs füst de csörög .Csak a hidrotőkék,nem gond csere,rakjuk rendbe akkor hengerfejet ,kész, szupi csak a gyári hengerfejtömités nem jó,nem baj belemegy a Honda Legendé. Az jó, hiába ,globalizálódunk.Utána elkezdte enni az olajat, motor szét, szép egyenletesen elkopott- biztatott a szerelő.Nem sorolom, az autón az összes felujitás 2-3 évnél tovább nem birta,(motor,fék,futómű) mert a jármű méretéhez, teljesitményéhez és tömegéhez képest alultervezett alkatrészekkel van felépitve az autó, vélhetően a 100% GM tulajdonnak.Tény az, ujkorában a legolcsóbb terepjárók közé tartozott. Jó tulajdonsága a nagyfokú kényelem,ledöntött üléssel majd 2 köbméter csomagtartó,9 mp-es gyorsulás kéziváltóval,kb. 190km-es végsebesség(Németországban,aszfaltgumival). Az összkerékhajtás hibátlanul működött, de hát erről hires az ISUZU.A legszebb hangú autóm volt idáig.Összegezve,nem ajánlom ezt a tipust hétköznapi használatra. 8 év után ócskavasárban adtam el.

Hibalista

- motor,váltó,kuplung,fék,kihajtások

Ide hordtam szervizbe

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1993
Kényelem (8) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 140000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Bravo Következő autója?
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Isuzu Rodeo, Amigo 1989

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)