A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Isuzu » D-Max (2012)

D-Max 2,5 td twin turbó 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Célszerszám

Szöveges ítélet

Mivel egy előbbi Isuzu változatot már 220e km-n át hajtottam , egyébként megvan , a vállalkozás ifjabb tagjai hajtják, kutya baja, erről bővebben írtam Szürke és eminenciás címmel, ezért talán egy kissé Isuzu fixált vagyok, és nem is nagyon nézegettem mást csak ezt a márkát és a Toyotát.

Több hétnyi keresgélés után ez volt az első amit megnéztem , mivel az előző autómat is ettől a szalontól vettem és tudtam ,hogy nem nagyon lehet náluk alkudozni , gondoltam teszek egy számomra elfogadható ajánlatot , gondoltam úgyse fogadják el , de minő csoda elfogadták, lehet mégis számít , hogy már vásároltam náluk egy sokmilliós autót.

Ezt az autót valaki megvette , 24 e km és 16 hónap után rájött ,hogy ez neki nem annyira felel meg mert a csomagtartó , vagy egyáltalán a pickup mint autó nem az ő világa , beszámíttatta valamilyen személyautóba, én a szalonból vettem, direkt kerestem ilyen bemutató vagy kis futásteljesítményű járművet , mert nálam az autó a címnek megfelelően elég sokat van használva , gazdaember vagyok ha 0 km-est veszek nekem azzal is másnap mikor elhoztam menni kell földúton(terepen)arra meg egy "használt" autó is tökéletesen megfelel, az árkülönbözetből meg adnak kb 65000 km-re való üzemanyagot.

Az előző autóm egy viszonylag puritán felszereltségű jármű volt , de azért szerettem ,ez egy majdnem minden extrával felszerelt járgány,( csak automata váltó nincs ) az állítható-fűthető bőrülésen át szinte minden extra benne van , jó is így, megszoktam , megszerettem , a legszokatlanabb az volt így 45 éves jogsival , hogy ez 6 gangos váltóval van szerelve elképesztően gyors, tehát ha szeretnék száguldozni , meg lehetne is, akkor ez a jármű 2500-as fordulaton már 166-al megy , ahol már természetesen van menetszélzaj, de normál használatnál 90 alatt nem szabad 6-be tenni.Van benne tolatókamera ami pl nagyon jó , de azért a tükröt nem lehet nélkülözni , mert a sarkait nem látja.

Amint azt a címben is jeleztem ez egy célszerszám , arra amire én használom kiváló ez a modell már elég csicsás ahhoz ,hogy "az operába is el lehessen vele menni", más helyekre meg még inkább.
Volt rajta egy a népnyelv által , csak "dögtolónak" nevezett gyallytörő cső amit nem akartam leszedni , de kétszer utánam lódultak az autópálya zord rendőrei , akik felvilágosítottak 2x 10000 ft ellenében ,hogy én hiába állítom , hogy így vettem, a forgalmiban nyoma sincs, ezért egy előrehozott vizsgával ennek is a végére jártam , érdekes azóta egyszer vezettek ki a pályasündörgők , és láttam az arcukon a csalódást ,hogy jó utat kellett kívánniuk de nekem ez jó így mert az autó elején a cső sok gazt ,kisfát eltol a terepen így egy kissé kíméli az autót, na meg kapott egy vonóhorgot , mert ,hogy néz ki egy gazda aki nem tud futót húzni, ami viszont rontotta a terepszöget.

Ami miatt az előző tulaj megvált tőle az nekem se tetszik de most még nem akarok rá költeni, ugyanis ő a platót feldíszítette egy tripla bukásgátló króm csővel, ez így nem tökéletes mert most egy ponyva van rajta, ami erősen lifeg és dörzsöli a festéket , persze lehet rá vásárolni puttonyfedőt csak az + 850 eft, ami miatt ezt a 270 eft-os csövet el kell dobni, de előbb utóbb sort kell rá keríteni.Időközben megtudtam ,hogy a régi tulaj vadászott és a tripla cső arra volt jó hogy a határban arra állt rá, és rájöttem ,hogy határszemle alkalmával ez nekem is mint gazdának ez telitalálat , egyenlőre marad.

A fogyasztásról annyit , a saját komputere szerint ( 10000 km-es etapokat mérek)pl a nyári 10000 km es etap az 7,9 liter volt , az első 10000 km az 8,5 akkor még téli használattal , az autót jan elején kezdtem használni, ebben van földút is jócskán ,de van autópálya is, ám ott csak 120 ig használom mert a fogyasztás ha jól tudom a sebesség négyzetével arányos amit a pillanatnyi fogyasztásmérő plasztikusan jelez is. Így százezer után a fogyasztás még javult is , mert a legutóbbi tízezres etapot 7,7-fejeztem be , amiben továbbra is van terep (földút) de autópályán 130-as tempomatos menettel,több száz km-en képes a 9,5 et bevágni.
Így ,hogy nem kellett semmit javítani sok karaktert nem pazarolnék rá , tudom gazdatársaim más márkákat favorizálnak , azokról én nem nyilatkozhatok , de tudom ,hogy valahogy mindenkinek éppen egy olyan jármű jutott ami nem tökéletes, nem állítom ,hogy az enyém az , de ez egy őszinte jármű , nem akar többnek látszani mint ami , egy jó kinézetű melós autó.

Összefoglalva én mint gazdaember csak jókat tudok írni róla , elismerem nem egy átlagos családi büdzséből megvehető autó , de az áfatörvény miatt amúgy is célszerű ilyen autót vállalkozás részére vásárolni.

Hibalista

- Eddig semmi , egy garnitúra tárcsafékbetét amit úgy 50 ezernél kellett cserélni. - Az a helyzet ,hogy semmi , amin egy kissé magam is csodálkozom , de tényleg a kopó alkatrészek is bírják. - CSAPÓ - Nos akkor eljött az első komolyabb hiba, igen csak magamat okolom, egy kissé meg lett pirítva a kuplungtárcsa, ez cserés lett és ebből lehet tapasztalatot leírni, meg lett vásárolva hozzá egy új (nem gyári) tárcsa és egy kinyomócsapágy, váltót szét , összeszerelés Nyeles tengelycsapágy nem tűnt rossznak , összeszerelés , autó 3-iktól felfelé ráz reszket búg , ez a hibajelenség tipikus nyeles tengely csapágy hibának tűnik . egy hétig bírtam , szedjük szét , nyeles tengelycsapágy nem rossz , az új kuplung tárcsa olyan litty-lötty, előbányásszuk a régit , felújítóhoz el , ujraferodolozás, beszerelés , azóta gond nélkül megy , a vásárolt tárcsát vissza a boltba , most bevizsgálásra visszavitték, remélem ha mást nem az árát levásárolhatom , azt a márkát aki gyártotta egyébként favorizáljuk egyéb alkatrészeknél. Most egyéb kopó alkatrészeket is kapott , mint pl tárcsafékbetétek, egy kardánkereszt , még az első, pedig minden nap járok terepen(földúton)és szíjakat (klíma és generátorhajtás). Nézetem szerint ezt az egész kalamajkát a 6-os váltó okozza , igen hozzá kell szokni, szerintem az a tanulság ,hogy 6-ba csak 100 vagy 105 km/ó körül lehet büntetlenül használni, de majd meglátjuk a következő 100 ezernél , hogy viselkedik

Ide hordtam szervizbe

Egyszer volt ,de tanulságos ,mert akitől beszámították az elvitte az első szervizre 16 ezernél , én meg egy kicsit késlekedtem a 40-essel, így aztán azzal fogadtak a szervizben ,hogy tulajdonképpen elvesztettem a garanciát , mert 20 ezer vagy egy év eltelt, nos ebből számomra az következett ,hogy ez az autó utoljára látott szakszervizt, nem bántom őket és egy eljövendő esetleges vásárlás miatt nem akartam még veszekedni velük.

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Szomszéd , együtt megcsináljuk , közben elbeszélgetünk, az autó elkészül a hozzávalót én is megtudom venni az alkatrész forgalmazótól kb kétharmad áron mint ahogy szakszerviz számlázza, és mindenki boldog. A mostani szereléseknél is bebizonyosodott ,hogy milyen jó egy ilyen szomszédos szerelő , na nem a szakszerűtlenség , hanem a munkadíjak tekintetében!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2016
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 24000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 119000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? d-max Következő autója? Egyre inkább isuzu fixált leszek
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Isuzu D-Max 2012 (2012)

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)