A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Isuzu » D-Max (2002-2008)

D-Max 3.0 Tdid 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kényelmes csataló

Szöveges ítélet

Január óta saját kisvállalkozásba kezdtem, ehhez kellett egy platós vmi, ami megbízható és kis kompromisszumokkal megfelel amire nekem kell. Először mazda bt-50, aztán majdnem nissan navara lett, aztán sok szerelő hamar lebeszélt, mondván a nissan "navaja"-t felejtsem el. Így került képbe ey az olaszországból származó, gyanúsan kevés kilométerrel árult 2005-ös d-max. Pesten a rent-buy-sale árulta, korrektek voltak. Igaz a szervizkönyv kamu, de valószínűleg még az olaszok, vagy az importőr mókolt vele.
Az autó ránézésre szép volt, száraz motorral, egészséges dízel kerregéssel; no de ez nem a közös nyomócsöves 2.5-ös. Az automata váltótól ódzkodtam, de hamar megszerettem, mert okos szerkezet és a fogyasztás sem horror ahhoz képest hogy majd két tonnát kell mozgatni a 131 lónak. A beltere a megszokott japán stílus. Kemény műanyagok és kellemes plüss kombinációja. Az ülések kényelmesek, még hosszú távon is, bár az oldaltartása lehetne jobb. A hely bőséges, mind elöl, mind hátul, lábtér, fejtér van elegendő. A hátul ülők hosszú úton valszeg hiányolni fogják a dönthető háttámlát.
A motor elegendő vontatni, autópályára, nem extrém terepre, viszont a lámpás gyorsulásokat és a vigéc előzéseket el kell felejteni. Türelemre nevel :) A gyári gumi méret helyett 275-70 r16 falken high peak gumik kerültek rá. Emelt kicsit az amúgy sem alacsony hasmagasságon, a mintázat miatt pedig a legtöbb útviszonnyal megbirkózik. Csak a miheztartás végett kipróbáltam egy vízmosásos, dagonyás mezőgazdasági úton Göd és Veres között. Még az összkereket sem kellett kapcsolni, lazán eldöcögött a sárban, leszakadt vízmosásokon. A hátul ülők rossz úton jobb ha kapaszkodnak, mert a laprugó bizony pattog. Kb 350-400 kg tégla és járólap felpakolása után kellemesen kisimul a hátsó futómű, szinte személyautós lesz a rugózás.
No de vissza az elejére. Elhozatal után a szokásos folyadék és szűrőcseréket csináltam meg. Elég sokat benyel mindenből, pl a váltóolaj 9,2 l! Cserébe 50-e km-en keresztül nem kell bántani. Első difi olaj nem volt vészes, viszont a hátsóból valami elképeszt trutyi jött le; szerintem még nem volt cserélve. Kb 80 volt az összes olaj, szűrő, laprugó szilentek, osztómű szimering. Egyáltalán nem vészes. Szimeringet kerestem a neten ,így akadtam a gyáli bontós-szervizes bandára. Első telefon alatt kiderült, h náluk volt az autó. Kérdésemre, hogy miért folyik az olaj a szimeringből, odavetették (pofátlan, arrogáns stílusban) hogy folyni is fog és cseréljek osztóművet (!!!!!), nekik persze pont van 3-400 e körül bontottan. Lekezelő, lehúzós, nagyképű, arrogáns banda. A kócos középső szellőzőket 20-25 ezerért cserélték volna, de előtte leb**sztak, hogy mekkora hibát követtem el, hogy nem tőlük vettem, hanem ebay-ről rendeltem gyárit 6 e ft-ért... Ennyit róluk.
Az autóval nagyon összebarátkoztunk. Imádom, hogy előzékenyen beengednek, megadják az elsőbbséget. Parkolással sincs gond, a tv képernyő méretű tükrökben remekül látni. Meglepően nem nagy a fordulóköre; egy átlagos két sávos úton y-ban szépen meg lehet fordulni. Aki igazi öszvér autót keres, annak jó választás lehet.

Hibalista

- Laprugó szilentek, osztómú kardán kihajtás szimmering, műszerfal világítás, kormány kardánkereszt, ékszíjak.

Ide hordtam szervizbe

Saját műhely.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Cordoba Következő autója? Landcruiser
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Isuzu D-Max 2002

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)