Japán ágyugolyó
Szöveges ítélet
Régóta egy nagyteljesítményű autóra vágytam, aminek szép a hangja, megbízható és nem tucattermék.
Sokáig Alfa Romeo volt a kiszemelt, de a Gulia túlságosan passzosnak éreztem és akkor ugye még nem volt Stelvio. Ekkor betévedtem az Infinithez, ahol elvittem egy Hybrid Q50et egy próbakörre. Szerelem lett az első gyorsítás után... A V6os hangja csodás és a 360 lóerő meggyöző.
Mivel régi készletes darab volt, így elég komoly kedvezményt kaptam az autóra és két apróbb karc volt csak a lökhárítóján.
Talán a váltó az egyetlen, amit néha lomhának érzek, főleg dsg és z1 váltók után. Viszont a kormányváltók tökéletesen működnek ha az ember ki akarja huzatni 8000 fordulatszám felé és élvezni motor énekét.
2700kmnél az egyik első parkolószenzor elromlott, amit 15 perc alatt garanciában cseréltek.
Fogyasztása:
- Autopályán tempomattal 120km/h: 6.7l(kép csatolva)
- Autopályán tempomattal 140km/h: 7.5l
- Város (bpest reggeli dugókban) 9.5l
- Vegyes (nehéz lábbal): 8.7l/100km
Veszélyes egy járgány, mert városon kívűl egy padlógázas gyorsítás után pikk-pakk 160 fölé ugrik.
Talán még egy negativ dolog van a kicsinek számitó 400 literes csomagtartó, de ha nem böröndbe akar pakolna az ember, akkor könnyen el lehet férni még 2 gyerekkel cuccaival is.
Hibalista
- 1db első parkoló senzor
Ide hordtam szervizbe
Gablini Budaörs
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2016 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 190 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Passat | Következő autója? | ki tudja mit hoznak ki a addig |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |
