Hybrid tornádó
Szöveges ítélet
Nagyon régóta kerestem egy olyan autót, amibôl nincs minden sarkon egy, megy mint a meszes és nem eszi le a gatyámat. Ebben az autóban minden megvan, 5.4mp alatt százon, gyönyörû hangja van a v6os motornak és hihetetlenûl rugalmas. Tele van minden kényelmiés biztonsági extrával. A csomagtartó valóban kisebb, mint a kategoriában megszokott, de nyaraláson kívûl (amit tetôboxal oldottam meg) ez sosem jelent gondot. Engem egyetlen dolog zavar, hogy autópálya tempönál kicsit hangos a kerekek surlódása bár lehet, hogy ez 245/40/R19 estén ez normális. A korábbi céges autók max 17colos kerekei ilyet nem produkáltak. Más negatívumot nem tudok mondani, imádom meglepni piros lámpáknál a német presztizs márka vezetôit, hogy egy hybrid is tud sportautós dinamikát produkálni, Nyár elején a német autópályán leptem meg egy C43 AMGs versenyzôt, amikor 120nál rávillantottam és lehúzódás helyett teljes gázzal akart lerázni. Végûl 210nél húzodott félre és biccentett elismerôen, hogy nem szakadtam le egy csöppet sem.,
Pár èv múlva ha kijönnek hasonló összeállításban egy kicsit magasabb építésû gkval, akkor marad az infiniti!
Hibalista
- 5000km után mèg természetesen semmi, de a rendszámtábla elôl bezavar a radarban, amit nem tudtak a szervízben megoldani rendesen.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2016 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 2000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Passat | Következő autója? | Még nem tudom |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |
