Hot wheels tanulmány a mindennapokra
Szöveges ítélet
Bár mostanra eladtuk - megszületett a gyermekünk, kellett a kombi :) feleségem pedig céges autóra váltott - szeretném megosztani a tapasztalatokat:
(i) kényelem: 175 cm felett nem ajánlom (én 188 cm vagyok), nem lesz komfortos (egy forgalmi lámpa figyelése is nyaktekerést igényelhet), és a hátsó ülés is messze lesz a teljes értékűtől. Feleségem törékeny, vékony nő, de még neki is el kellett fordítania a lábait mögöttem (mert ugye a gyerekülés mögém nem fért el) - egyébként fejedelmi a beltér: szép a kárpit, szépek az ívek és a formák, jó létezni a kocsiban, főleg panoráma tetővel. A rugózás szerintem tökéletes, a magyar utakra ilyen futómű való, ilyen hasmagassággal. Érdekes, hogy az autó külseje alapján mindeki nagyobb belteret társít hozzá, aztán jön a meglepetés, de a titok az alacsony tetővonal. Ja, és marha nehéz a csomagtérajtó + picike a hátsó ajtónyílás :)
(ii) menetdinamika: lomha :) de ekkora súlynál 122 le/200Nm nem teszi sportautóvá, tehát kereszteződésben indulásnál észnél kell lenni, egyébként a mindennapokra szuper, mondanám h női autó, de a nejem is nyomott volna vele egy-két parkettát, de nem hagyta magán az autó. Ebben a motorban több van, garancia után kis motor buhera eredményét megnézném.
(iii) fogyasztás: ingázással (Budapest - agglomeráció) és havi egy vidéki hosszabb (min. 500 km) úttal 7,5 (ezt mutatta a kijelző 27 000 km-en átlagként) - szóval abszolút vegyes használat mellett ez a mérleg.
(iv) megbízhatóság - nem hagyott cserben, nem dadogott, nem volt vele probléma.
A hibák kapcsán annyit: egy FERRARi kapcsán is kell áldozatokat hozni, hát ez minden (vagy a legtöbb) különleges autónál így van.
Az autó ugye a karosszéria INFINITI a belbecs (motor, felfüggesztés, kormány, ülés stb.) MERCEDES, ezért sokan nem is veszik igazi INFINITI gyártmányként, szerintem viszont így tökéletes az autó ahogy van. Egy megvalósult tanulmányautó, amellyel öröm minden perc, imádtuk, a feleségem megsiratta mikor eladtuk. Én is a mai napig sokat gondolok rá, hülye dolog, nem gondoltam volna, hogy egy tárgyhoz ennyire lehet ragaszkodni. Jó új gazdája van, örültem, hogy megtaláltuk egymást, ha rám ismer innen is sok-sok balesetmentes kilométert kívánok neki!
Hibalista
- nem volt!
Ide hordtam szervizbe
GABLINI M3 - korrekt, elégedett voltam.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2018 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 6 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 27000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | CEED SW GTline |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |
