A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Infiniti » G35 (2002)

G35 G35 Coupe (M6) 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Csiszolandó bajnok

Szöveges ítélet

Úgy döntöttem bővítem az ítéletet tapasztalataimmal. Az autó még mindig kemény a hazai utakra (19 kovácsolt alu kerekek, /40 gumik). Tökéletesen megbízható, az első 10000 km alatt 4L olajat megevett. Azóta 3 havonta utánatöltögetek. (A másik autómmal tökéletesen megértik egymást mivel az a VW csoporttól származó 2.0TFSI motorral van szerelve és ugyanúgy utána kell tölteni az olajat.) Minőségi, sportautósan egyszerű belseje van. Állítólag az európai premierre javítottak a bőr minőségén is, kíváncsi vagyok... Az aktív hátsókerék-kormányzás kiválóan sikerült, rendkívül stabil a gép. (Most már ugye a Laguna Gt-ben is van, meg az új 7-es bömösben, szeretik is a tesztelők.) A kormányzás a géphez illően eltalált, kellő visszajelzést ad. A futómű sima úton nagyon otthon van, de máshol csúnyán elpattog. Sajnos a magasságomhoz (185cm) lehetne javítani az üléspozíción, vagy növelni a tető magasságát. Úgy tudom az utódmodellen sem javítottak ezen, sőt még kisebb lett. A hifi Bose, ami nem egy Mark Levinson, de használható. A kezelőgombok egyszerűek és kiválóan használhatók, kivéve a japánba készült vészvillogót, ami ugye a középkonzol jobb oldalán található. Az igazi alu betétek kiválóak, de szerintem lehetne benne több is. A kuplung és a váltó rendkívül férfias, sajnos az 5., de legfőképp a 6. sebesség finom kapcsolást igényel, már megszoktam. Tesztpályán érdekes módon a farmotoros Porschékhoz hasonló a viselkedése, rántópadon nehéz megfogni, viszont körpályán nagyon meggyőző 4 kerékkel sodródik határesetben. Nos, a gumikhoz kívánkozik megjegyzés, mégpedig a gyári Bridgestone-ok nem a legjobbak (az új GTR-ről is ugyanezeket olvasni) Mióta Dunlopot tettem hátulra sokkal jobban tapad. Télen hóban félre kell rakni. 200 km/h közelében kisimul a menet az aerodinamikai munka erősen érezhető az autón.
A karosszéria lehetne merevebb is. A tengelytáv, így a kabin is elég nagy, hátul is kellő a lábtér felnőtteknek, de a fejtér a kupévonal miatt korlátozott (170 cm-ig jó). A bixenon lámpa kiváló, de szerintem a VW csoporté jobb (valószínűleg izzó és szabványkülönbség). A hátsó LEDes lámpa telitalálat. A kipufogók állatian szólnak, fenomenális a hangja 3000rpm-től. Állandó terhelésen elhalkul az autó. Az ESP sokat enged - az autó hátulját gázzal nagyon könnyű keresztbe rakni -, de kikapcsolva is tökéletesen uralható. Az emelkedő dőlésszögével, illetve csúszósságával négyzetesen nő az elindulás nehézsége. Formája nagyon eltalált, kicsit talán túl sportos az eleganciához mérten a részletekben (egy kicsivel több krómot elbírna a hűtőmaszkon kívül is). Az autót egész Európában megbámulják.

A fenntartásához annyit írnék, hogy a legutóbbi kötelező szervíz 27000 Ft-ba került!!! Csak olaj és szűrőcserék kellettek. Egyszerűen nem romlik el rajta semmi...
Pár év és az apró csiszolásokkal ráver bármely konkurenciára. Ár-érték arányban már most is.
Alig várom az utódmodell Európába érkezését, de leginkább a GTR Infiniti változatát szeretném :-)

Hibalista

- -

Ide hordtam szervizbe

Muha-Szabó

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Alfa 156 Következő autója? Infiniti
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Infiniti G35 2002

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)