Rocker ÁLMA
Szöveges ítélet
Mindig is szerettem volna írni a Népítéletbe, csak gondoltam kivárom a megfelelő autót. Korábban volt Toyota celicám, 3-as és 5-ös BMW-m, de most jött el az ideje. Először is szeretném leszögezni, hogy BMW fan vagyok - azok közül is csak dízelem volt - tehát most nem egy elfogult japán autós csávó írja ezeket a sorokat. Tehát amikor megláttam ezt az autót kb. 5 éve - az első modellek egyikét - ámulatba estem. Szerintem sok évvel meghaladta a szépsége bármely másik autóét. Tipikus Monacoi dúsgazdagok autójának tekintettem. Most évekkel később volt egy gyönyörű, fiatal BMW-m, amit kényszerűségből le kellett cserélnem, és csak azt tudtam, hogy valami komfortos, megbízható, szép autót szeretnék. Nézegettem az X5-ösöket, de 7 millió alatt ne is reménykedj, hogy keveset futott jó állapotú, jól felszereltet kapsz a régebbi facelift-esek közül, az újnak az ára számomra még nem elérhető, külöben is az X6 tetszik inkább, az pedig még drágább. A régi ML nem nagy szám kívülről, belülről pedig olyan, mint egy szép kaffer, az újjal ugyanaz a helyzet mint az új X5-tel. Q7 gyönyörű, és drága, KIA jó, megbízható, csak lassú, meg nem ehhez vagyok szokva, CRV szép kívülről, bülről sem rossz, de valami mást képzeltem. Nissan Murano szép kívülről, de az a műszerfal - inkább hagyjuk. Mazda CX7 tetszik gondoltam nemsoká megnézem, és akkor jutott eszembe, hogy mi is lehet az Infinitivel? Használt autók között megkerestem, és megdöbbentem. 7 MFt, 48.000km, makulátlan állapot, és a szépsége még mindig letaglóz. Már van szalon is, bár még nagyon az elején vannak, de prémiummárka révén biztos hamar összeszedik magukat. Természetesen megnéztem az itteni ítéleteket, csak jót írnak, szervizköltség nevetséges - most csináltattam egyet rajta összes szűrő, olajjal 21.000! Ft-ba került, semmi mást nem kellett rajta cserélni - alkatrész nem túl sok van raktáron, de vannak autós cégek akik csak ilyenekkel foglalkoznak, és a magyarországi autó alkatrészesek is beszereznek hozzá bármit 4 nap alatt. Nekiláttam hát szétnézni, és megnéztem a fent említett grafit metált, ami iszonyatosan gyönyörű, és kifogástalan állapotú volt. Az enyém lett. Fogyasztás városban 13-14, autópályán 140 tempomattal 9,5. Természetesen sokkal többet is meg lehet vele etetni ha folyton taposod, de mondjuk egy X5-nél is lehet 12-13 literrel számolni városban ami végül is nem borzasztó nagy különbség. Viszont cserébe BORZASZTÓAN MEGY! Megszégyeníti a személyautókat, a HANGJA pedig ISTENI. A végére tartogattam a negatívumokat: biztos vagyok benne, hogy nem vagyok azzal egyedül, hogy képes lennék meglincselni azt aki azokat a buta, vagyis inkább csúnya kapcsolókat belerakta. Szerencsére az ülés fűtésen kívül csak vagy 2 helyen lehet felfedezni, de akkor is! A rádiósávok 2 tizedessével ugrálnak, a debreceni 10 állomás közül elérek 2-t, és azt gondolom, hogy 2004-ben egy ilyen kategóriájú autóba illene mp3-as tárat tenni, bár a 6-os audió is kielégítő, gondolom úgy vannak vele, hogy egy ilyen autó tulajdonosa ne írogasson, hanem vegyen eredeti műsoros cd-t.
IMÁDOM! Ha most lenne 15MFt a zsebembe nagyon gondolkoznék, hogy FX50S-t, vagy X6 3.5D-t vegyek.
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
NAGY SÁNDOR - DEBRECEN
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 48000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | 320 Cd | Következő autója? | fent említettek közül |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
