Iszákos kufferbivaly
Szöveges ítélet
Mielőtt sikerült szert tennem rá, volt szerencsém próbálni a v-6-ot és a v-8-at.A v-8 után a feleségem azonnal pityergett, hogy csak a vé nyolc csak a VÉÉÉÉ 8.Nem kaki .... a hangja legalább öttel több, a motorhang már érezteti mivoltát mint egy bonyolult erőmű, hadd egye a penész a szomszédokat.Igazi amerikai autó, lovaspóló megrendezésére alkalmas mennyiségű belső tér, pöffeszkedni való , van hova hizni...Rengeteget spekuláltam, mig eldöntöttük milyet is szeretnénk.A belső kárpitban legszebb a világos- bézs szinű, haaaapppp még jó hogy az enyém is ilyen...Amit szokni kell, az, hogy mindenhol megbámulják.Ugyanazokat a tekinteteket látom a szemaforoknál minduntalan---tátott száj, összevont szemöldök és gőzös tekintet, mi a rosseb ez??????----mintha magamat látnám egy évvel ezelőtt, csak a helyzet annyiban változott, hogy én mostmár a másik oldalon tartózkodom,és a saját Infinitimben lesem ezt a vissza pillantó tükörben, miután a feleségem odalépett.A 320 ló felbőszülve elrugaszkodik,fülig ér a száj.A fogyasztása ????? , mindig sejtettem, hogy senki sem mond igazat---igy is volt .Akitől vásároltam, esküdözött, hogy 10 fél, hja valaho neki is igaza volt, ha beszámitjuk azt, hogy egyenesben nem léped tul a 90-et de nem is tudád, mert indulás előtt biztonsági okokból aláducoltad a gázpedált egy hasábfával, és a város előtt leparkolsz, aztán folytatod utadat stoppal vagy gyalog.Na de ez esetben inkább ajánlanám a dévó serbli, vagy hundáj bicigli tipusokat erősen lefojtott motorokkal.Én megmondom korrektül csak városi közledésben benyalja a 18-at, kint közuton 13, vegyesben nekem 13,6 ot mutat. De nem spórolunk ám, főleg a benzinnel.De lehet gazdaságosabban is közlekedni vele na de ki birja azt ki?????A legnagyobb élmény az, amikor kiteszed előzési szándékodat jelezve irányjelződet, az előtted haladó koca sofőr alig várja, hogy előzés közben rágázolhasson.Nosza-erre mondaná Petőfi--MINEK IS NEVEZZELEK...Megkezded az előzést, ami abban nyilvánul meg, hogy- padlógáz a motor azonnal visszavált meglódul a karosszéria, egy pillanatra még látod, hogy az előtted lévő kocsi kipufogójából hirtelen ömlik a füst aminek semmi értelme és jelentősége, utána a következő képkocka az, hogy látod az arcát hogy legszivesebben besegitene pedállal is akár, utána márcsak eltörpülni látod a visszapillantóban.És ezt az élményt nem lehet betakarni 13.6 liternyi benzin alatt. Amit bosszantónak találok az, hogy nincs benne szemetes. A csikktartója is akkorka, hogy egy csikk sem fér bele.Kénytelen vagyok hordani egy dobozkát amibe rakosgatjuk a szemetet. Ja, a kocsit a feleségem használja,nálunk Ő a parancsnok,azóta visszanyerte régi fényét.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
jó barát
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
ugyanaz a jó barát
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 65000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 15 l |
Előző autója? | octávia combi | Következő autója? | háááááát??? még nem tudom mivel fogom überelni |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
