A macska ugrani készül
Szöveges ítélet
Kb 10 éve szemezgetek a márkával, de eddig csak az jött át, hogy nagyon megy, és nagyon drága. Igazán az ára miatt eset ki eddig a pikszisből, maradtak a "megbízható" német márkák.Na de most! Eljött a pillanat, hogy megbízható német márka elment a háztól,-(w211 merci, amúgy hibátlan darab volt, el is vitték 3 nap alatt).
Nézelődjünk akkor mi legyen. Mivel előtte ültem egy Audiban és nagyon megtetszett, a dinamikája is kellemes volt,ezért azt néztem, de nem volt a kereten belül, értelmes darab.Na jó akkor legyen a régi álom S Merci, de itt is csak lerúgott darabokat találtam.Tanakodtunk itthon, jó-jó de akkor mi legyen? Nézzük az infinitit. Kicsit félve a magas árak miatt elkezdttem nézegetni, és megakadt a szemem az FX-EX típusokon.Nagyon szépek voltak első ránézésre,és másodikra is. Mint mindig most is feltúrtam a netet, az összes létező tesztet, és bemutatót megnéztem, és döntöttem, kell.El is szaladtam budára volt ott egy fehér, de problémás volt.Semmi baj, van másiiik. Megnéztem azt is, kilóméterben kedvezőbb volt, viszont voltak rajta esztétikai hibák, amik azért orvosolhatóak lettek később.Lényeg a lényeg, megvettük.
Beszéljenek a makacs számok: 240 LE, az óra 280-ig skálázva, ezt szerintem tudja is.
Rendkívül dinamikus, kényelmes, megbízhatósága legendás, nyakig luxus kiegészítővel, amik működnek is.
A fútómű álom,a nagy gödrök sem zökkentik ki,a bose rendszer remekül szól, iphone 15 pro simán csatlakozik hozzá,és ha a könyöklő alatti usb-be dugod, akkor a zene lejátszás is zökkenőmentes.
Hátul nincs nagy hely, de ki akar ott ülni?
A váltó! Nos azt szokni kell, ha teszem azt pirosnál akarsz rajtolni, akkor csak sport mód jöhet szóba, mert akkora turbó juk van rajta mint a balaton.Kb 1800-tól kezd el húzni, de akkor rettenetesen a 450N megmozgatja a lovakat. Ha ezt sűrűn csinálod, te leszel a kutasok kedvence.
Araszolás a dugóban:az nálam kiverte rendesen, olyan mint egy bedrogozott macska, aki állandóan ugrani akar, vált egyet, majd fent tartja 1800-on, és ha nem tudsz egy kicsit gyorsabban menni, nem is fog elváltani. Lehet persze manuálisan elváltani, deeeee ez a drogos macska, rögtön visszavált,és megint ugrani készül. Szóval a városban mire végig mész a hungárián kereshetsz is egy benzinkutat.Nálam a 3000 D két személlyel csak városban használva, kétnaponta 15.000 pénz.
10.7 alá még nem tudtam vinni, persze a pálya az más, de ott meg nem akar lassan menni, ergo, ugyan ott vagyok.De őszintén ki bánja? Akkora feeling a gép, hogy nem tudok rá haragudni.
A nép, az istenadta nép- mindenhol megnézik, sokan azért mert még nem láttak ilyet, csak hallottak róla,a maradék meg csak hátulról látja rendesen,mert volt olyan merész, hogy az ignissel ,vagy daciával bepróbált.Jó voltak jobbak is, de 200-nál feladták.
Hiba lista: volt egy semmmi, meg egy nagy semmi.De ha nagyon szőrőzni akarok, a fogyasztást lehetett volna optimalizálni egy kicsit, állítólag van aki ír rá jó programot, és a váltó megtanul rendesen váltani.Mi lenne a következő autóm? Az is infiniti.
Hibalista
- A fényszóró foncsor sajnos nem az igazi, a merci sokkal többet bírt, foncsoroztatni kell mindkettőt, szerencsére találtam egy céget akik gombokért csinálják.
Ide hordtam szervizbe
Semmi sem romlott el.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 265000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | w211 | Következő autója? | q30 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |
