10 tonnás Trabant
Szöveges ítélet
A 100LE-s teljesítmény ma már a személyautós kollégákat is megmosojogtatja, de a szabályos közlekedéshez ez is elég. Trabantkapcsolók, meg órák vannak benne, ami sejteti "bonyolult" szerkezetét. Forszírozva vezettem, nagyrészt üresen, az L-60 után felt?nt, mennyire instabil /magasabb, keskenyebb annál/. Egyszer szolgálatból hazafelé (mikoris siet az ember ugye) keresztbe akartam rakni egy kanyarban, de az ívbels? kerekek felemelkedtek.A motor felb?gött, ahogy ledifferált a hajtás, szerencsére visszaállt, de nem sokon múlt, hogy ne a Farkasrétiben, vagy a Gyorskocsiutcában múlassam napjaimat. A sorkatona sof?rök nem voltak normálisak és rutinosak se, ezért történtek súlyos balesetek, csak a véletlenen múlt, hogy nem velem.
Naja, a kocsi...
A kabin alja és mindene csupa lyuk. Egyszer kidobáltam az ócska lábtörl?ket az aljáról, hát a következ? úton szemmagasságban lebegtek a szétdobált csokipapírok, az alul beáramló szélt?l. A por is jött be rendesen. Üresen ment vagy 90-et lejt?n, de az emelked?k még így is megfogták. Tetszett, hogy 12-voltos, így bármilyen szgk-s küty?t (rádió) az amat?r is bebírt szerelni. Szerintem a lábnál lév? fényváltó kényelmes egy olyan kocsiban, ahol hátrad?lve csak a kormány szélét éri el az ember. A behúzott kéziféknél világító féklámpa is nagy találmány, mert biztonságos, a néhány wattos féklámpa meg nemigen vakítja a többieket. Kár, hogy csak kétszemélyes, mert a nagy zaj miatt a messzeül? utassal nemnagyon lehet beszélgetni. A kabin nem bukó, a motorhoz az utastérb?l lehet hozzáférni, így a halódó szigetelés miatt a zaj. Hogy mért van a két ablaktörl?nek külön kapcsolója, azt már sohasem fejtem meg. A parkolást nehezíti a rezonancia miatt folyton remeg? tükör.
Hibalista
- sokminden elromlott, de még egy m?szaki analfabétákból álló határ?rszakasz is megtudta szerelni
Ide hordtam szervizbe
laktanyaszervíz, mindíg akkor szerelték, mikor eltávra mehettem volna.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 91000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 2500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 22 l |
Előző autója? | L-60 | Következő autója? | Avia |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
