A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » IFA » W50 (1965)

W50 hosszú,terep 

Az ítélet értékelése
4,3(3 db)

10 tonnás Trabant

Szöveges ítélet

A 100LE-s teljesítmény ma már a személyautós kollégákat is megmosojogtatja, de a szabályos közlekedéshez ez is elég. Trabantkapcsolók, meg órák vannak benne, ami sejteti "bonyolult" szerkezetét. Forszírozva vezettem, nagyrészt üresen, az L-60 után felt?nt, mennyire instabil /magasabb, keskenyebb annál/. Egyszer szolgálatból hazafelé (mikoris siet az ember ugye) keresztbe akartam rakni egy kanyarban, de az ívbels? kerekek felemelkedtek.A motor felb?gött, ahogy ledifferált a hajtás, szerencsére visszaállt, de nem sokon múlt, hogy ne a Farkasrétiben, vagy a Gyorskocsiutcában múlassam napjaimat. A sorkatona sof?rök nem voltak normálisak és rutinosak se, ezért történtek súlyos balesetek, csak a véletlenen múlt, hogy nem velem.
Naja, a kocsi...
A kabin alja és mindene csupa lyuk. Egyszer kidobáltam az ócska lábtörl?ket az aljáról, hát a következ? úton szemmagasságban lebegtek a szétdobált csokipapírok, az alul beáramló szélt?l. A por is jött be rendesen. Üresen ment vagy 90-et lejt?n, de az emelked?k még így is megfogták. Tetszett, hogy 12-voltos, így bármilyen szgk-s küty?t (rádió) az amat?r is bebírt szerelni. Szerintem a lábnál lév? fényváltó kényelmes egy olyan kocsiban, ahol hátrad?lve csak a kormány szélét éri el az ember. A behúzott kéziféknél világító féklámpa is nagy találmány, mert biztonságos, a néhány wattos féklámpa meg nemigen vakítja a többieket. Kár, hogy csak kétszemélyes, mert a nagy zaj miatt a messzeül? utassal nemnagyon lehet beszélgetni. A kabin nem bukó, a motorhoz az utastérb?l lehet hozzáférni, így a halódó szigetelés miatt a zaj. Hogy mért van a két ablaktörl?nek külön kapcsolója, azt már sohasem fejtem meg. A parkolást nehezíti a rezonancia miatt folyton remeg? tükör.

Hibalista

- sokminden elromlott, de még egy m?szaki analfabétákból álló határ?rszakasz is megtudta szerelni

Ide hordtam szervizbe

laktanyaszervíz, mindíg akkor szerelték, mikor eltávra mehettem volna.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1985
Kényelem (1) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 91000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 2500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 22 l
Előző autója? L-60 Következő autója? Avia
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

IFA W50 1965

További ítéletek (17 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)