A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » Tucson (2020)

Tucson 1.6 T-GDi PHEV Executive 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tűzoltóautó

Szöveges ítélet

A céges autó választásban kényszerpályára sikerült kerülni, mert kell a nagy dög a család mindenféle tagjai és azok bonyolult logisztikája miatt, de nem lehet magas a CO a céges norma miatt, meg nem lehet akármekkora a havi díj, meg nem lehet akármilyen márka.

Előbb-utóbb kidobta a "gép", hogy Tucson PHEV. Az igazi hibridek közt ennek a legnagyobb a csomagtartója, és ár/érték arányban eléggé verhetetlen (még áremelés után is).
Ha már, akkor legyen piros, hogy a kiskorúnak legyen parancsnoki tűzoltóautója :-)

Élvezeti érték: aki szeret kütyüket nyomkodni, annak ajánlom. Minden szirszart be lehet állítani, órákat tölhetsz el a parkoló autóban ülve. Ha vezetni szeretnél meg kanyarogni, akkor ne ezt vegyed. Nyilván egyrészt nehéz, mint a sár, aztán a futómű inkább kényelemre van hangolva mint kanyarokra, s mindehhez eléggé tiporni kell a pedált, ha akarsz valamit. Sportmódban tele akkuval együtt elvileg van 265 LE, amit tényleg össze bír szedni, de ilyenkor fogyaszt mindent - benzint és elektront is.

Apropó fogyasztás: városban tényleg el lehet kavarni vele 1-2 napot pusztán elektromosan, azt az ígért 55 km hatótávot ésszerű használat mellett tudja. Ha csak benzinnel mégy, akkor nincsenek csodák: a tömeg és a turbós motor enni fog.
Ami vicc: az üzemanyagtartály 42 literes térfogata. Kb. lépten-nyomon tankolni kell.

Helykínálat és kényelem: elöl nagyon jó, a hátsó sor középső ülése viszont nem elég széles. A csomagtartót egész jól lehet pakolni, kevésbé nyúlnak be a kerékdobok, és síkba dőlnek a hátsó ülések.

All-in-all: extrákkal megtüzdelt közlekedőedény, a mindennapokra jó igásló, de nekem kell mellé valami sportos autó - nem szeretném csak ezt vezetni...

Hibalista

- még túl új, nem romlott el semmi :) - (ne nézd meg a Szerviztapasztalat osztályzatát) - - néha a fedélzeti számítógép elfelejt dolgokat, pl. a töltés időzítését, de más baj még nem volt.

Ide hordtam szervizbe

még nincs

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2022
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Stelvio Következő autója? mittomén. majd 5 év múlva lesz.
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai Tucson 2020 (2021)

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)