Sokat ne költs rá
Szöveges ítélet
A Tucson FB csoportban hangzott el, hogy ez egy luxus-prémium autó, azóta is nagyokat röhögünk, amikor szóba jön.
14 millióért vettük, a felszereltség és a belső alapján tényleg az átlagnál jobbnak tűnt. Két év után alig vártam, hogy végre megszabaduljak tőle.
Amit szerettünk, hogy tágas, viszonylag csend van benne még az autópályán is, a felfüggesztése jól eltalált, a 360-as kamera nagyon jó minőségű képet ad, illetve indexeléskor a műszerfalon megjelenik a megfelelő oldali kamera képe a teljes holtérrel.
Érthetetlen, hogy ezt meg tudták ilyen minőségben és módon oldani, de egy egyszerű ablaktörlést már nem... Az esőérzékelő szenzora szerintem a kapcsoló környékén van és nem kint, ugyanis bármennyire esik, általában csak akkor kezd el törölni, ha meguntam, hogy nem látok ki és elindul a kezem a kapcsoló felé. Ilyenkor töröl veszettül 4-5-öt, majd megint várja, hogy mikor unom meg újra. Amikor töröl, a szélvédő közepén egy hatalmas részt kihagy, ezt a mosó sugara sem éri el. Cserébe minden törlés idegesítő zajjal jár. Ha meg hátul töröl, a kormány mellett kattog a relé, mint anno a HÉV-en.
A navigáció random visz le az útról, hogy fél óra keringés után 500 méterrel arrébb ugyanoda vigyen vissza. Forgalom, akadály, semmi nincs ami indokolná. Ha viszont a telefonról akarsz navigálni, akkor kábel kell hozzá, ami azért is érthetetlen, mert a zenehallgatás ugyanarról bluetooth-on megy...
A fűtés-légkondi egy külön világ, van hogy random elkezd fűteni, miközben 28 fok van. Akár a fűtést, akár a légkondit kapcsolja az ember le, tovább nyomatja az utolsó beállítást. Általában a harmadik próbálkozásra érti meg, hogy ő most amúgy ki van kapcsolva. Télen elég lassan fűti be a kocsit, ami nekem fura a 2020-as években.
Futottak még: erőtlen LED-es fényszóró, Krell "prémium" audio LOL, ablakmosónál átvált belső levegőkeringtetésre - nem jöttem rá minek, a szag ugyanúgy bejön. Ha a kulccsal a zsebben odaállsz a hátuljához automatikusan kinyitja a csomagtartót - akkor is ha nem akarod
, miért nem volt jó a lábbal kalimpálós módszer? Hűtött vezeték nélküli töltő - pár ki-be után el is kezd tölteni, addig viszont csipog, hogy még idegesítőbb legyen a tudat, hogy még mindig nem tölt.
Szerintem kicsit sokat akartak ezzel markolni és nem igazán sikerült. Egy fapadosabb változat teljesen jó lehet, de így felszerelni fölösleges pénzkidobás volt.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Hyundai Hatvan
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2022 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
