A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » Tucson (2020)

Tucson Hyundai Tucson Executive 1,6 T-GDi LP MHEV 150 LE, 2WD, 7DCT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sokat ne költs rá

Szöveges ítélet

A Tucson FB csoportban hangzott el, hogy ez egy luxus-prémium autó, azóta is nagyokat röhögünk, amikor szóba jön.

14 millióért vettük, a felszereltség és a belső alapján tényleg az átlagnál jobbnak tűnt. Két év után alig vártam, hogy végre megszabaduljak tőle.

Amit szerettünk, hogy tágas, viszonylag csend van benne még az autópályán is, a felfüggesztése jól eltalált, a 360-as kamera nagyon jó minőségű képet ad, illetve indexeléskor a műszerfalon megjelenik a megfelelő oldali kamera képe a teljes holtérrel.

Érthetetlen, hogy ezt meg tudták ilyen minőségben és módon oldani, de egy egyszerű ablaktörlést már nem... Az esőérzékelő szenzora szerintem a kapcsoló környékén van és nem kint, ugyanis bármennyire esik, általában csak akkor kezd el törölni, ha meguntam, hogy nem látok ki és elindul a kezem a kapcsoló felé. Ilyenkor töröl veszettül 4-5-öt, majd megint várja, hogy mikor unom meg újra. Amikor töröl, a szélvédő közepén egy hatalmas részt kihagy, ezt a mosó sugara sem éri el. Cserébe minden törlés idegesítő zajjal jár. Ha meg hátul töröl, a kormány mellett kattog a relé, mint anno a HÉV-en.

A navigáció random visz le az útról, hogy fél óra keringés után 500 méterrel arrébb ugyanoda vigyen vissza. Forgalom, akadály, semmi nincs ami indokolná. Ha viszont a telefonról akarsz navigálni, akkor kábel kell hozzá, ami azért is érthetetlen, mert a zenehallgatás ugyanarról bluetooth-on megy...

A fűtés-légkondi egy külön világ, van hogy random elkezd fűteni, miközben 28 fok van. Akár a fűtést, akár a légkondit kapcsolja az ember le, tovább nyomatja az utolsó beállítást. Általában a harmadik próbálkozásra érti meg, hogy ő most amúgy ki van kapcsolva. Télen elég lassan fűti be a kocsit, ami nekem fura a 2020-as években.

Futottak még: erőtlen LED-es fényszóró, Krell "prémium" audio LOL, ablakmosónál átvált belső levegőkeringtetésre - nem jöttem rá minek, a szag ugyanúgy bejön. Ha a kulccsal a zsebben odaállsz a hátuljához automatikusan kinyitja a csomagtartót - akkor is ha nem akarod
, miért nem volt jó a lábbal kalimpálós módszer? Hűtött vezeték nélküli töltő - pár ki-be után el is kezd tölteni, addig viszont csipog, hogy még idegesítőbb legyen a tudat, hogy még mindig nem tölt.

Szerintem kicsit sokat akartak ezzel markolni és nem igazán sikerült. Egy fapadosabb változat teljesen jó lehet, de így felszerelni fölösleges pénzkidobás volt.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Hyundai Hatvan

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2022
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai Tucson 2020 (2021)

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)