A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » Tucson (2015)

Tucson 1,6 GDI Premium 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Eléggé jó választás

Szöveges ítélet

Többször is akartam már írni, pl rögtön a legelején, de azért kellett 3 év, hogy olyat írhassak, ami számít is. Első új autóm, és azért vettem, mert meguntam a bizonytalanságot amit az előző ford c-maxom okozott. Kb 2 évig olvastam a vásárlást megelőzően és mivel a márkáról csak jókat írtak, és hát ott az 5 év garancia- na meg persze gyönyörű autó - mellette döntöttem.
Az első napok benyomásai de 30 ezer után is: A futómű, felfüggesztés nem jó. Persze a ford után, amelynek eléggé tökéletesre sikerült a futóműve könnyen jön ez az érzés, de ez meg is maradt, fordom meg úgysem lesz soha többé. Szóval kis sebességnél is kanyarokban elpattog. A kipörgésgátló bekapcsol, de nem akadályozza meg a kipörgést. A fékek jók, az első ülések kényelmesek, a soför ülésben motoros gerinctámasz van, az jól jön a gerincsérvem miatt. Az 1,6-os szívó motor éppencsak elég ehhez a nagy bódéhoz, de azért elviszi, előzéshez 2 sebességet kell visszakapcsolni, de működik. Telepakolva plusz tetőbox, 5 emberrel már erőlködik, legalábbis autópályán 150-et nem tudja tartani az emelkedőkön. Az enyémben van sávtartó rendszer (LKAS) nagyon jól működik, én a gyors beavatkozásra állítottam, így ha van oldalszél (olyankor nem tudja hogy a szél rángatja, vagy a sofőr) akkor az M5-ön végig lehet menni úgy, hogy kb 4-5X fogja meg az ember a kormányt. Ezt a funkciót annyira megszerettem, hogy ezentúl csak ilyen autóm lesz. Sokkal pihentebben száll ki az ember egy-egy hosszabb út után. Figyelni persze kell, és a kormányon is rajta van a kezem, ha lazán is. A táblafelismerő rendszer jól működik, a navija nem tud magyarul de ez nem zavaró, tekintve, hogy arra meg 10 év követést ad a hyundai. A hátsó ülések dönthetőek, de elég rossz helyen van a kar, jobb lett volna a tetején, és 3 felé osztani a dönthető támlákat, de sajnos csak a klasszikus két felé bontás van.
A küszöbök, meg egyáltalán az autó nagyon magas, így a ki- beszállás nem könnyű, viszont elmegy árkon-bokron, hiába csak úgynevezett hobbiterepjáró, nagyon jól használható terepen is, nem akad fel. Egyenlőre úgy vagyok, hogy ugyanilyenre fogom cserélni, összességében elégedett vagyok, kiszolgált 3 évig hűségesen, de mondjuk ez el is várható.

Hibalista

- A tempomatot néha nem lehet bekapcsolni. Ez általában akkor jelentkezik, ha a gyújtás ráadása után 0 várakozási idővel indítok.

Ide hordtam szervizbe

Borsod autó

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2017
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? c-max Következő autója? tucson
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai Tucson 2015

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)