Chiptuninggal OK
Szöveges ítélet
KÉNYELMES főként, hogy bőrös és füthető az űlés.A kormány szinezése a 10ezredik km után erősen kopott TÁGAS: hátul is van elég hely.Nagyon jó a futóműve a budafoki kedvenc kanyar (a berlin szállónál) 90-100 körül ami nem rossz egy magas építésű autótól. Rossz minőségű úton felterep gumikkal (yokohama geolandair) nagyon jó vezethetőség, korrekt terepező képesség. FOGYASZTÁS: ROSSZ...12 liter/100km legyen akár város akár autópálya (150Km/h) Ez elég sok egyf2000ccm dízeltől, főként hogy a jelenlegi R5 touaregem 10-11 litert eszik...városban! VÁLTÓ: 4seb automata idióta, össze vissza váltogat, és mivel mindig a turbólyuk "fölé" akar felváltani (hogy legyen nyomaték) ezért a motort rendszerint kiprörgeti 3000-es fordulatig. Kéne egy 5-ik fokozat, no... Rakattam bele chiptuningot (megalarm) ettől jobb lett, 2500 1/min -től seggberugás (115LE@~130LE; 245NM@~300NM) de a váltó sz@rsága miatt néha nyomatékgyengeség...
Szerintem a 7M forint ár még az extrákkal is drága, jobban megéri a "fapadosabb" változat 5M körüli áron manuális váltóval, bőr nélkül...
Hibalista
- semmi...
- (2006.12.15-időközben eszembejutott egy súlyos probléma: teljesen betekert kormányállásnál megpróbáltam "kilőni" egy kereszteződésből, de az idióta kipörgésgátló meghibbant és nem tolt nyomatékot a hajtott kerekekre... nagyon rossz érzés volt bennragadni egy kereszteződésben. Állítólag ez már több tucsonnál is előfordult. A hibát nem orovosoltam mert időközben beadtam az autót a márkakereskedőhöz eládásra...)
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 33000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | carisma 1.9 DiD (115LE) | Következő autója? | Jelenlegi VW Touareg R5 TDI, Köv: talán BMW X5 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
