Nehéz koreai
Szöveges ítélet
Nagyon csalóka autó. Nem néztem ki belőle,hogy 19mázsa .igaz 7teljes értékű üléssel van ahol el is lehet férni. Nem úgy,mint már másik típusban. Ahol max kínzás céljából lehet bezárni embereket. ) a külseje szerintem inkább érdekes mint szép. De belül minden kényelem megvan és extra felszerelés. Ez a koreai autó már tényleg autó. Nem zörög és nem ócska anyagok vannak felhasználva. Jelenleg már 140e km van benne de semmi sem lötyog vagy kopog. Pedig kapja sajnos a földes utat is . Nálam sem a gyári 113le van. 145 le és 305nm a bosch tuningnak köszönhetően. Jól is mozog igy és a fogyasztás is jobb lett. Eredetileg simán 10liter volt. De a 2tonna alap súly sajnos igényli is a fogyasztást. Igy már 8liter körül eljár és egész másképp mozog . ) csak jót tudok róla írni. És meglepően csendes a diesel még hidegen is. A digit klimat kicsit szokni kell de hatásos. Főleg hogy külön van a hátsó soronak is )számomra kicsit furcsa,hogy ilyen kevés van belőle az utakon. Pedig nem is drága autó.
Hibalista
- A h7 izzó az sűrűn fogy. Ezen kívül csak a 120e szerviz volt.az kb 200e volt teljes vezérlés és olaj csere . Fékbetétek és szűrők. Ez igy összesen nem tűnik soknak
Ide hordtam szervizbe
Egy jó ismerős
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Csak ismerős
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 104000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Toledo | Következő autója? | Valami hasonló lesz |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
