A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » Trajet (2000)

Trajet 2,0 CDR 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hunyadi a kedves utitárs

Szöveges ítélet

Négy gyerek, kutya és csavrgó természetem mellé, családi autónak kellett válaszatanom (egy Peugeot kisbusz után) valami újabb nagyvasat. Mindenképp szerettem volna kisebbet, csinosabbat, dinamikusabbat, dieselt.
Sokat nézegettem: Voyagger, Peugeot 807, Toyota Avensis Verso és Previa, VW Sharan, Opel Zafira, Mazda MPV (ezek közül ez tetszett a legjobban!) Olvastam tesztet, népítéletet :-), kipróbáltam mindet.
Tehát nem kapkodtam el...
A "Hunyadi"-t ahogy találékony nagyfiam rögtön átkeresztelte, először kívülről kicsinek néztem, bele sem ültem. Az MPV után viszont rájöttem, hogy ez ugyanaz, negyedével olcsóbban.
Meg is van immár két és fél éve.

Amit szeretek benne:
- A hangját, hogy alig hallom, annál jobban a zenét, és az utasok beszélgetését.
- A rendkívül felhasználóbarát, kényelmes belső kialakítást, működést, ahol az ergonómia egyértelműen maga alá rendeli az esztétikumot. (Kartámlák, és 32db! tároló)
- Az üléseit, mert sosem volt még alattam hosszútávon ennél jobban rámszabott fotel vezetés közben. (emelhető, derekétámaszilag is három fokozatban állítható és még külön is rugózik!) Nem is beszélve az egyenrangú, tologatható, forgatható, hajtogatható, gyorsan kiszerelhető tőbbi ülésről.
- A szellőzést, a hátul külön is szabályozható légbefúvókat.
- A motor dinamikáját 2000/perc felett.
- A fékeket, a diszkréten beavatkozó ABS-el együtt.
- A kormányművet, a manőverező képességet.
- Az inkább kényelmesre, mint sportosra hangolt sokat nyelő futóművet.
- Az olajfogyasztást - merthogy nem mérhető.
- A hővédő, hátul diszkréten sőtétített ablakokat.
- A gyújtáskapcsolóval le/fölkapcsolódó világítás minősége.

És ami nem tetszik:
- Az alsó tartományban érezhető turbólyuk.
- A váltó meghibásodása.
- Az esőérzékelős ablaktörlő idönkénti önállóskodása.
- A városi és nagy sebességnél mérhető>130km/h fogyasztás. (A járgány önsúlya 1700 kg.)

Összefoglalva: Szeretem. Nem bántam meg.



Hibalista

- váltó szinkrongyűrük, bowden, 1 db izzó(!)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 85000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? J5 kisbusz Következő autója? Ki tudja még most?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai Trajet 2000

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)