A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » Trajet (2000)

Trajet 2.0 benzines manuális 5 seb. 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Feleségnek ez kellett.

Szöveges ítélet

kb. 3 hete vettem a gépet kevés kilóméterrel nagyon olcsón. Már akkor tudtam ,hogy cserélni kell a futóműben a kopó alkatrészeket 4 féktárcsa és betét, első kutyacsontokat, és a stabkar gumikat. Ezek anyagköltsége 70.000 Ft. Más autónál ezek olcsóbban is kijöttek volna, dehát ez nem egy minden sarkon parkoló tipus. :-) A váltón már érződik, hogy nem oylan preciz a váltás. A szinkrongyűrű mint szinte mind manuális váltóban már ebben is meg lehet kissé kopva. A jobb első irányjelző is törött amiből csak gyári van 20.000Ft.-ért. Vezetési élmény az elég jó volt amig nem mentem ki Hollandiába és nem vettem ott egy 2.7-es V6-os benzin-gázos automata váltós GLS fullextrás benzin-gázosat. Azt vezetve mindig fülig ér a szám amikor a V6 beindul, D-be húzom a kormányváltót és a gázra lépve erőlködés nélkül csak gyorsul. Gázból országúton 10-literrel eljár, de kintről 1500km-re kellett 90 l gáz meg 100 liter benzin. Az úton nagyon kényelmes volt, ebben nem fájdult meg semmim a bőr fotelben nem úgy mint más autókban akár 200km után. +a tempomat is jól működött benne.
Sajnos Magyarországon élünk és itt büntetik az embert ha már nagy autója van. A regadó 770eFt. lenne. Horror. Az autó meg 600e volt. Pedig szivesen lecserélném a nagyobb motorra, mivel fogyasztása se több mint a 2000-s benzinesé.
2005-től már fogyasztásmérős fedélzeti számitógép is van a műszerfalba, amit hiányolok ebből .

Hibalista

- első 2 hátsó 2 stabkar szilent. Csak gyári van és a 4 db. 10400Ft. csere munkadija 4000Ft. 1 órás meló volt. - Hátsó ablaktörlő motor leégett, mert a tengely megszortult. Csak gyári van 75.000Ft.-ért.

Ide hordtam szervizbe

saját magam, vagy ismerős szerelő

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2000
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 160000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? 850 2.5 benzin-gáz Következő autója? Trajet csak újabb
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai Trajet 2000

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)