A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » Trajet (2000)

Trajet 2.0 CRDI 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Derült égből Hyundi! Az Isten áldása..

Szöveges ítélet

Az úgy kezdődött, hogy összetört a picasso:(
Örök hála annak is mert karcolásokkal megúsztunk egy fejtetőn csúszós mély árokba repülést kettős borulással fűszerezve....Képzelhetitek!
De aztán rövid keresgélést követően egy szép derült áprilisi napon:
Meglett a Hyundi!1.4MFt 6évesen törés mentesen. Extrákkal!
Akkor még nem is tudtam, hogy nincs benne az ördögi hármas: változó geometriájú turbó, kettős tömegű lendkerék, részecskeszűrő.
Hála a tervezőnek!
Nem kevésbé masszív és tágas mint az elődje! Sőt, ez már mozdony kategória így majd 2tonnával. Remélem nem kell letesztelnem a karosszéria merevségét.
Szóval egy jó huszassal a hátam mögött már van egy kis tapasztalatom vele.
De aki hosszan tartó ostorozást vár az lapozzon kérem! Nálam a felsoroltakon kívül NEM romlott el semmi! Mínusz 13ban is pöcc röff...
Kellemesen vezethető de még nem mikrobusz kategória a gép.
Fogyasztása (óvatos chippeléssel Kb:130LE, 300NM) 6liter/100km 90-100km/h-val sík úton nyáron klímával. Autópályán 130km/h-val klíma nélkül 8liter. A vége 7 személlyel is +170Km/h De ott sűrűn nem járok:) Mivel fedélzeti fogyasztásmérő nincs így fogyasztás mérésre az alapmódszer jut: ua. kút, ua. pisztoly + km GPS alapján.Szűrők cseréjére, gázolajra gondosan odafigyelve!
Télen indítástól számítva 8-10 percet várni kell a fűtésre, de ha leveszem a belső fűtést akkor hamarabb melegszik fel és onnantól már az utasteret is lehet fűteni.
Turbódízel a szentem ez van...
Megy teszi a dolgát rendesen. Bár váltásoknál feljebb kell pörgetni(2200-2300) mint egy európai dízelt. Akkor szép simán megy semmi dízelhatás. 2000f/perctől szépen bárhol megindul Ő NAGYSÁGA.
A váltó olajcsere nálam is simább kapcsolásokat eredményezett!
Digit osztott klímát csak tisztítom. Egyébként hűtőszekrényt tud csinálni az autóból.
Szervízt otthon is meg lehet oldani könnyen.
Valamiért a Mobil 1 0W-40 olajat jobban szereti(de nem enni!) mint a Castrol 5W-40-et. Most 5W-30 megy bele kíváncsi leszek....

Üzemanyagra minőségére érzékenyebb, de mint tudjuk nem a hazai az igazi....
A csomagtérről annyit, hogy az ülőgarnitúrák,átlagos szekrények szállítása miatt tehertaxira nem szorulok. 5 személy 2hetes nyaralási pakkja bőven elfér! Amúgy 7 személy sem veszik benne össze 3-400km-en a helyért:) Tapasztaltam.
A be-, és kiszállás 4-84 évesig problémamentes!
Az ajtók szépen záródnak, de az utolsót -bármelyik is az- picit jobban tolva kell csukni.Picit leengedett ablakkal precíz.
Talán lehetne zaj szigeteltebb a motortér 110km/h után hangosodik a beltér.
Nekem ÁR-MEGBÍZHATÓSÁG-KÉNYELEM-BIZTONSÁGÉRZET arányban nagyon bejött az autó Talán egy hosszabb 5. vagy 6. sebességgel kevesebbet enne.De soha rosszabbat egy családnak...
Ui:ha valaki tud ezekkel a tulajdonságokkal gazdaságosabb autót az szóljon!

Hibalista

- - Stabilizátoringák -jó magyar utak- (utángyártott kb:6000Ft) - - Első kerékcsapágy (SKF 22EFT), generátor szabadonfutó -amit nem igazán lehet észrevenni, hogy beállt -(komplett generátor csapágyazással -biztos ami biztos alapon - (30EFt) - -Az előző gazdánál letörött a bal első adaptív lámpa mozgató rögzítése, valószínű egy izzócserénél (FBS és "én" megoldottam 450FT) - - Negatív akkusarut cseréltem még - - Biztosíték mert az ülésfűtés csatlakozóval bénáztam.... - - A hátsó ablaktörlő tengelye beállt de a WD40 csodákra képes és azóta is jó. - - Talán mostanában picit felfelé csal a külső hőfokmérőm hmm...

Ide hordtam szervizbe

H.M.CS. újváros...

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 95400
Megbízhatóság (8) Vezetett km 21000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Xara Picasso Következő autója? Nem szeretném lecserélni még...
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai Trajet 2000

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)