Nem sz r....
Szöveges ítélet
Nos, két éve vettem ezt a dögöt. Megtetszett, mert nagy, és 2000 ccm alatt van. Mindenki próbált lebeszélni, hogy koreai csodát ne vegyek-még a "nepper" is - (rokonom).
Havi 24000-ért megkaptam 24 hónapra, 225000 volt a gáz beszerelése és az átírás.
Tele van extákkal, ami egy autóba kell. A belseje szép, kezelőszervek kézre esnek, az ülések mint egy fotel, igen tágas. Lehet benne hosszú légyottokat folytatni....
Elötte egy Wagon ermegem volt. Ég és föld a kettő. Az oldalszelet úgy venni észre benne, ha kinézel az ablakon és látod, hogy "vizszíntesen állnak" a fák. Csendes, (plussz hangszigeteléssel) 160-nál szinte suttogva lehet beszélgetni benne, ha kinyomod a zenét. A rossz utakon nyeli a gödröket, amúgy nem kényes a futóműve.
Elég a dícséretből!
1997 ccm-es Mitsubishitől átvett 8 szelepes hengerenkénti injektoros benzinmotor ketyeg benne. Megvétel napján köttettem bele a gázt. 65liter benzin és 124literes gáztartály van benne. Gázzal el lehet autózni hosszútávon 100-zal 8literből, autópályán 160-nal 10.5-lel. Csak városon belül sem iszik 10-11-nél többet. Én Horvátországban tankoltam, mert ott 115-120Ft-ba került a gáz literje.
Számolj!!! kb 1200Ft/100km -de spórolósan 1000Ft alá is le lehet vinni.
miröl beszélünk...?
kb 4-5 literes benzinfogyasztásnak felel meg.
Éves teljesítményadója fele egy új Suzukiénak, kötelezö bíztosítása kb 1.5-szerese(26000Ft).
Papíron 77 kw-os, és mérlegen mérve tele tankkal 1430 kg. Nem egy elmebeteg autó, türelmesnek kell lenni hozzá. Kb 4 km kell, hogy elérje a végsebességét (200km/h-5100ford/min), gyorsulása is kb10-11s. Útpadkáról bármilyen körülmények között vissza lehet navigálni az aszfaltra. Téli Körülmények között jó gumival mint "nyáron" lehet vele haladni. Ha netán megindulna a hátulja egy gyenge ellenkormányzással máris vissza lehet tenni, még fék sem kell-hála a hosszú (2700mm) tengelytávnak köszönhetően.
Nyomvályú fogalmát nem ismeri. Fűtés nagyon jó, klíma is jól működik.
Váltóval nem voltam megelégedve(bowdenos), de miután spanoltam rajta, rövid úton pontosan lehetett kapcsolni.
Motorikusan mint mondtam, nem egy elmebeteg, járása csendes (a szívócsonkban található kettő hangtompítónaknak köszönhetően) és egyenletes a két kiegyenlítőtengely miatt.
Féktárcsák(10500Ft) 200000km után csereérettek, mint a vízpumpa(30000Ft) és a gyári gömbfejek(5500).
Ismerősömében jelenleg 450000km!!! van, ami télen már csak hidegindítósprayvel indul.
Teljes motorgenerál megáll munkadíjjal130-140EFt-ból.(fúrás, főtengelyköszörűlés, nyugvó-és hajtókarcsapágyak, gyári egyes méretű dugattyúk gyűrűkkel és csapszegekkel, tömítéskészlet, olaj, olajszűrő, hűtővíz, hidrotőkék, kuplungtárcsa, féltengelyszimeringek, váltóolaj, vezér-, kegyenlítőtengely-, ék-, klímaszíj, gyújtógyertyák és hozzá kábelek.
Vétel óta belement közel 120ezer km, igás állatnak használom, nem törődöm vele most már, hisz filléres autó. A lényeg, hogy megbízható, az alapvető dolgokat kell neki biztosítani, s csak megy...
Hibalista
- Csak a használat során fellépő kopások...
- na meg a szalonban utólag beszerelt indításgátló.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
