A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » Santa Fe (2006)

Santa Fe 2.2 crdi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

6 év, 200.000Km, nem hagyott ott sehol.

Szöveges ítélet

Azzal kezdeném, hogy flottásként dolgozom egy cégnél. Javarészt Opeleket használunk, de van Volvo és VW is. Ez volt ideáig az első és egyetlen Hyundai a tulajdonunkban, a pénzügyi igazgató C Vectráját cseréltül le erre. A nagy belső tér, a csinos külső, az összkerékhajtás, és a kedvező ár miatt esett erre a típusra a választás. Demo autó volt, ha jól emlékszem 8-10 ezer kilóméterrel vettük át.
Előttem van a szervíznyilvántartás, 2006 októbere óta eddíg összesen 1.800.000 forintot költöttünk az autóra, most 195.000 Km van benne. Ez java részt a kötelező karbantartásra ment el, a kopó alkatrészeken és izzókon felül 108 ezernél cseréltek egy belső féltengely-gumiharangot, 175 ezernél két hátsó kerékagycsapágyat, első toronycsapágyat, és kanyarstabilizátorokat, valamint 180-nál kuplungszerkezetet és lendkereket. Egyébként ez utóbbi volt a leghúzósabb tétel, kuplungszett+kettős tömegű lendkerék = 600.000 HUF. Ennyi költség volt a 6 év alatt, a motorhoz sosem kellett nyúlni. Nem rossz szerintem.
Nagyon sokat vezettem az autót magam is, rendszeres utak a környező országokba, javarészt autópályán. Az autó kényelmes, az ülések nagyok, komfortosak, bár nem érik el a Volvo szintet. A 160Km/h-ás utazó könnyedén tartható hegyen-völgyön, és még tartalék is van benne. Az átlagfogyasztás mindíg 10 liter volt, de az utóbbi időkben lement 9-re, nem tudom miért.
Valaki írta előttem, hogy a középső légbefúvót nem lehet jól beállítani, mert mindíg az ember kezére fújja a levegőt. Tökéletesen egyetértek vele! Nálunk egyszerűen el volt zárva. Idegesítő apróság. Ami engem még zavar, az az, hogy a váltókar (manuális) túl hangosan jár. Minden váltást nagy kattanások kísérnek, ez új kora óta így van. A hátsó ajtó teleszkópjai kezdenek fáradni, nem emelik fel teljesen az ajtót, kézzel rá kell segíteni.
A beltéri anyaghasználat hagy kívánnivalókat maga után, sok a kopogós műanyag, és nagyjából minden irányból mindíg zörög valami. Igazán itt lehet észrevenni, hogy a kedvező árat hogyan sikerült elérni: a kidolgozás-és anyagminőség fényévekre van a prémiummárkáktól.
Ennyit a negatívumokról.
Amit szeretek az autóban: motor nagyon jó erőben van, egyáltalán nem füstöl, takarékos, megbízható. Nagy, kényelmes, jó utazóautó ( autópályán 140 tempomat, és kimegy a világból). Futómű stabil, még a viszonylag sportos autózásban is partner.
Összességében egy jó, és megbízható kocsi volt, ha kapok rá egy jó árat, megveszem magamnak:)

Hibalista

- lendkerék - hátsó kerékagycsapágy - toronycsapágy

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 8000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 200000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Vectra C Következő autója? XC 90
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai Santa Fe 2006 (2007)

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)