Eddig a legjobb
Szöveges ítélet
az autot tulajdonképpen csak akkor kezdtem el szeretni amikor vettem bele egy chiptuningot.az én véleményem szerint kevés egy ekkora autoba 113 loerö.még jobb lett volna ha a nagyobb loeröt egy 6 fokozatu váltoval párositották volna.chiptuning nélkül az auto mondhatni nem ment nagyon,de utána mint akit seggbe rugtak.nagyon kényelmes auto és elég megbizhato is.ha hosszabb utakra megyek vele,autopáján akkor a 160-170 simán jöhet utazonak.persze csak a tuning után.azelött alig lehetett kikönyörögni a 165öt.most az auto 185ig húz.ja igen a rádió.egy ilyen szintü autoban megengedhetetlen egy kazettás magno.márpedig ebben az volt.én ezt egyböl kicseréltem egy mp3 lejátszóra de az nem volt ilyen egyszerü.2 honapot kellett várni egy átalakitó keretre és egy kábelre.na de annyi baj legyen.nagyobb problémát jelent az olajfogyás.15000km alatt megeszi az egészet.ez elég gáz.elvittem szervizbe és nem tudtak vele mit kezdeni,mert semmi nyomát nem adja.az a helyzet hogy az auto még a chiptuning után sem füstöl egy grammot sem.szoval nem tudom mi lehet a probléma új kora ota.mindettöl eltekintve eddig ez életem legjobb autoja mert nagyon kényelmes,nagyon jo futómüve van,a motor megbizhato és igényes anyagok vannak benne.szerintem én pont kifogtam 100közül az egyiket aminek van egy két hibája,de ez sem rettent el.szerintem 300000km elött nem adom el.szerintem ha nyomatom bele az olajat akkor ki is fogja birni minden meghibásodás nélkül.
Hibalista
- az auto eszi az olajat,kotyog benne a vezetö ülés,nem mindig mülödik a tempomat
Ide hordtam szervizbe
békéscsaba.franko kft
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | scénic rx4 | Következő autója? | majd pár év múlva egy új santa fe vagy egy landrover discovery |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
