Megbizható, strapabíró
Szöveges ítélet
Mivel ez már az ötödik kocsim volt, ezért különösebb érzelmeim nem voltak. Amit jónak tartok az a megbízhatósága volt, azt tudomásul kell venni, hogy nem egy versenykocsi és a gyorsulása se valami jó, de minden más tulajonsága miatt nagyon jó gyártmánynak tartom. A végsebességét nem tudom mennyi lett volna-gondolom, úgy 160 körül- mert sohase próbáltam ki,de a kritikus tartományt 90-ről 120-130-ig elég gé jól birta /ez számomra az előzéseket jelenti/ Oldalszélre meg ilyesmire semleges volt. A fogyasztása-városban-, 9-10 liter volt, országuton 6-6.5-körűl fogyasztott. /Jelenlegi kocsim Daewoo Kalos 1.4-es ennél többet "eszik",de erről még nem nyilatkozom, mert csak 14 ezer km.-t mentem vele./ Mint emlitettem ez volt az ötödik kocsim, olyan átlagos autóvezetőnek tartom magam aki 30 éve vezet és eddig szerencséje volt, hogy még egy koccanása sem volt. Vezettem 3 évig Canadában ott egy hathengers Ford-om volt, de az sem volt különb sokkal a Poni-nál.
Hibalista
- Semmi, csak az életkornak ill. a futásteljesitménynek megfelelő : fék, fékcső, kuplung, lámpatest, olajcserék, akkumulátor cserék voltak.
Ide hordtam szervizbe
Az első szervizre a db-i Autójavitó Szövetkezethez vittem, /szakszerviz/, de a hozáállásról és elvégzett munkáról jobb nem beszélni, amikor kiadták orrán száján ömlött az olaj, utána egyből vittem a szintén db-i Honda szervizbe /Irinyi u./ ahol végig maradtam egy szerelő mellet. Nem bántam meg pontosak voltak és szakszerűek.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Honda Gold, ahol gyakorlatilag végigszervizelték
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 13 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 166000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Rapid 136 | Következő autója? | Jelenlegi Daewoo Kalos 1.4 |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.1/10) |
