Matrix Neo nélkül
Szöveges ítélet
Motor szerintem jó darab, semmi gond nem volt vele, nem fogyaszt sokat, és bár nem egy erőművész, de elég rugalmas. Autópályán 160-nál már igen pörög, elég hangos és sokat fogyaszt, de 130-140-nél még nem vész a fogyasztás, és nem is túl hangos. Fék annak ellenére, hogy hátul csak dob elég jó, jól is adagolható. Vátó pontos még mindig, 190e km-hez közeledve is. A hátramenetet érheti egyedül kritika, abba hidegben eleinte nem tudtam elsőre berakni, de már ráéreztem. Természetesennem egy versenyautó, de ebben a (kis) egyterű kategóriában szerintem a jobbak közé tartouik a vezethetősége. Formája nekem tetszik, és annak is köszönhetően, hogy nem sokat látni belőle az utakon, szerintem nem hat elavultnak. Jók az ülései, tartós a szövet is. Hátul is kényelmesen elférni, elég jól variálható is.
Hibalista
- 120000km körül az üzemanyagszivattyú (50-60e Ft), nemrég a hátsó ablaktörlő motor, ez még nem lett cserélve. Valamint tegnap 2 lengőkar szilent (25e munkadíjjal együtt), ami a Medve és Nagymegyer közötti "remek" úton megtett jó sok kilométernek köszönhető. EZ kb olyan, technikával épülhetett mint aaz M0 keleti szakasza, csak itt jópár centis eltérések vannak az egyes elemek között. Így olyan mint ha 15km-en keresztül 10m-enként mini fekvőrendőrök lennének.
Ide hordtam szervizbe
K&K Mobil (győri Hyundai szalon, és szervíz)
Különösebb tapasztalatom nincs róluk, csak 1 kötelező szerviz lett itt csináltatva. Azóta többnyire magunk szervizeljük.
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 7000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 180000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Berlingo | Következő autója? | Hyundai/Kia |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
