Japán iskola, Koreai know-how - remek végtermék!
Szöveges ítélet
Az autó nagyon jól felszerelt: DOHC motor, négy tárcsafék, ABS, TCS, 6 db légzsák, board computer, ultramodern automata digit klíma, mindenhogy állítható vezet?ülés, minden elektromosan állítható, könyöktámasz és sok-sok apró kényelmi és m?szaki figyelmesség, ami más autógyárnaknak sem kerülne sokba belerakni az autóika szériában de ?k vagyonokat kérnek 10-20 dollárt jelent? apróságokért, amit a Hyundai belerak az autóiba alapból! A karosszéria tágas ahogy egy fels? középkategóriás autótól elvárható, a futóm? modern, sportos, hátul független leng?karos. A fékek bitangok és jól adagolhatóak, a kormánym? pontos és vajpuha. Az autó követi a japán autóépítés és összeszerelés iskoláját, nem zörög semmi, és minden m?ködik. Ár érték arányban nagyon jó, és persze Koreában készül! Mindenkinek ajánlom.
Ui.:
A Hyundai f?leg az USA piacra termel, és rengeteg járm?vet ad ott el, nem véletlenül!!
Hibalista
- El?írt szervizeken volt az autó.
Ide hordtam szervizbe
Hyundai Auto Magyarország
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Marad! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
