Falánk, de megéri
Szöveges ítélet
2literes GT felszereltségű, bőr, automata, kényelmes és igénytelen. Sajna közel annyit eszik mint egy V6-os Sonata (annál 14liter volt az átlag) és ott ha lepadlóztam, oszt visszadobta kettővel a sebességet akkor ott fehéredett a kéz a kormányon. Ez is megy, de azért nem egy V6-os. Remek kis családi autó. A bőr bírja a kutyát, meg a McDodalds-os kechupot a gyerekülés alá beszáradva :)az automata pedig a pesti dugókra ideális. Nem vettem soha többé manuálisat, mióta tudom milyen az automata. A vezetési élményről meg már leszoktam így az 1millió megtett km környékén. Vigyen el mindenhova és egyetlen napot se töltsek szervízben. Ezt tudják a Hunyady-k
Hibalista
- Amerikából rendeltem törötten és a karosszériás lehúzott valamilyen érintkezőt amitől se kép se hang. Kiderült, hogy csak a Soroksári úton van meg a számítógépben az Európán kívüli összes modell, de az M3-ason nincs. Hagyták, hogy trélerrel bevitessem a kocsit, potyára. A műszert nem hozták volna ki semmi pénzért a 2km-re lévő karosszériáshoz, mert "túl értékes és nem szabad a műhelyből kivinni" Szerencsére ennyi az összes "szervíztapasztalatom, ami miatt kijár az 1-es Amikor lekoptak a fékek a sufniszervíz cserélte. Olajat benzinkútnál cserélek. Ennyi
Ide hordtam szervizbe
Nem hordom sehova. Ezt megszoktam már. Régebben volt Ponym is ami szintén csak fék-ékszíj-gumik-stb cserénél látott szervízt, oszt 240e km-rel adtam el.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 18000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Sonata | Következő autója? | Sonata |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
