A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » Lantra (2003)

Lantra GLS 20. Automata 

Az ítélet értékelése
3,0(3 db)

Európában megbukott, Amerikának jó

Szöveges ítélet

Ez egy Amerikai piacra gyártott Elantra 2008-as évjárat, automata, 2.0 l-es motorral, 6 légzsák, MP3 és műholdas rádió, stb.
Elején nehéz volt megszokni az amerikai piac puha felfüggesztését és érzéketlen, könnyű kormányzását. Nagysebességnél (relatíve - 65 m/h autópálya) a kanyarvétel először ijesztő, de megszokható. Gumiktól eltekintve (4 évszak ... :( )megbízható társ. Fogyasztása nem mérvadó az itteni viszonyokhoz képest - 25 $ egy teli tank.
Ami érdekesség: csomagtartó nyitási mechanikája - iszonyatosan belóg és zavaró, a dönthető hátsó ülések kevésbé kihasználhatóak a kicsi nyílás miatt. Rádiót lehet hallgatni levett, de ki nem vett kulcsnál, de az elektromos ablak letilt (ez a köztes állás a gyújtás és a kulcs kivétele között, ami szerintem pont erre szolgálna ...), kesztyűtartó a nevére hallgat, több nem is fér bele és nem is hűtött. Négysebességes "over drive"-os váltó szépen működik, de a nyomatékszegény motor miatt nagyon gyorsan visszavált, ellenben egész alacsony fordulaton is már felvált, ha egyenletesen halad (1200-1500-as fordulaton is tartható minden trükk nélkül, sajnos kézzel nem váltható és nincsen téli üzemmód. Papíron a motor 138 lóerős, ami szerintem csak papír forma, elötte otthon volt egy hasonló 2.0 l-es automata 307 SW PUG, az versenyautó mellette (AL4-es hírhedt rossz váltóval).
Alap benne a szivargyújtó és egy 120 W-os kimenet.
A motortér szigetelés "nem " ismert, 3000-től kimondottan hangos a motor.
Mindentől függetlenül egy jó autónak tartom ITT. A kiemelkedően hosszú garancia, 5 évig ingyenes olajcsere és átvizsgálás (olajcsere hagyományos olaj 3 havonta vagy 3500 mérföldenként - NEM szintetikus!!)
Itt tudom ajánlani ezt az autó annak, aki ebben a nagyságban gondolkodik és egy megbízható autó kell jó áron. A konkurenseinél, pl. Corolla, nagyobb a helykínálata és sokkal jobb az ár/érték aránya.

Hibalista

- Elektronika ... nem ismert pontos hiba, a "Check engine" minden tankolás után bejelzett. "legalább ötször kattanjon a sapka" betartásával hibátlan (???)

Ide hordtam szervizbe

Fidgerald, Rockville (USA, MD)

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 14500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 0 l
Előző autója? 307 SW Premium Automatic Következő autója? Valami európai!!
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai Lantra 2003

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)