Semmi szerelem, ez csak egy jó használati tárgy!
Szöveges ítélet
Városi magasabb rohangálóst kerestem amivel ha nagyon kell, le lehet nyomni 400 km-t havonta egyszer.
Tök ismeretlen a típus, de addig bogarásztam amíg kiderítettem, hogy ez kell nekem, mert:
- hybrid, mert ez a minimum amivel tartozunk a természetnek, de nem koporsósötét, magaskilincses, CVT váltós tömeg CHR.
- nagyon rövid, jó széles, rövidségéhez képest épp elég magas, tehát jók az arányai
- 5 év korlátlan km garancia, na nem mindenre, pont az akkura talán csak 160 000 (nem hülyék ezek sem:)
- igényes és jó a futómű, igazi sínautó, kemény és stabil. Nem kisebb mint 225/45 ZR 18 versenykerék jár ehhez a hybridhez gyönyörű felnin, de szerintem pont elég lenne a 195/70 R16 is :)
- tök jó az ára, CHR-ből ennyiért alap fölött jött volna ki, ez meg tele extrával majdnem full
- DSG váltó, igaz bénácska meg lassú, de nem vonyítós CVT
- litium polimer akku
- csatlakozik sitty-sutty mindenhez, tök jó a infotainment, tényleg hibátlan
Ami negatív meglepetés:
- ha megállsz és előbb állítod le mint ahogy beteszed "P" be nem tudod bezárni, beragadt neki hogy amikor leállítottad még "D" be volt, és akkor biztosan ott is maradt, jajajjj el fog gurulni!!!!. Vissza kell ülni beindítani és leállítani újra, nevetséges és idegtépő, ráadásul valahogy nem sikerül betörnöm, táncolok ki-be.
- igaz ezt tudtam, de autópályára nem annyira alkalmas, 130 sík terep semmi gond csend és suhanás, de ha elkezd emelkedni csak picit is, visszakapcsolna akár kettőbe is ha tehetné, tehát üveghang de a tempót képes mindig tartani.
- tempomat elég digitális kretén, a beállított sebességet a lehető leggyorsabban el akarja érni, tehát üveghang ha állítasz a sebességen felfele, vagy kikapcsolod mert utolértél valakit és visszakapcsolod.
- hiába a drága technika amitől 8-9 millióba kerül, a felhasznált anyagok kemények belül, hisz ez egy 6 millás bódé alapvetően.
Azt kaptam amit vártam, ez egy problémamentes, lótifuti, csendes, agilis városi kocsi nagyon jó fogyasztással. Amivel viszont meglepett, hogy 5-8 kilométert simán elmegy tisztán villannyal már ha épp erre gyúrsz, de ha lassúzol városban akkor gyúrni sem kell rá. Az összeszerelésre jellemző hogy sosem szólal meg bent semmi akármilyen botrányos úton száguldozol, igazán kivételesen egyben van!
Fogyasztás tisztán város: kerek 5 liter mindegy mit csinálsz
város+ingázás: 5,5 liter
tisztán pálya 130: 6,5 liter
Vegyétek bátran, jó autó!
Hibalista
- Ülésfűtés
Ide hordtam szervizbe
Auto Palace
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2020 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Ezerszer lerohadós Mondeo Titánim 2016 | Következő autója? | valami full villany |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
