Elektromos örökmozgó
Szöveges ítélet
4000 kmrel vettük, új állapotban. Vétel előtt átvizsgáltattuk egy ev-guruval, és mivel rendben volt a kocsi, elhoztuk. Ez a kisebb aksis verzió, 39 kwos aksival, nekünk elég.
Előtte nagyobb benzines, és kisebb elektromos autónk volt, a kettő eladása után vettük a Konát. Mindenben bevállt. Itthon töltjük napelemről, de ha az nem volna se lenne drága tölteni. 90-nel 300 km feletti a hatótávja, élhető. A fűtése remek (hőszivattyús), a kormány-és ülésfűtések is megfelelőek. A tompítottja halogén, ebben jobb a prémium felszereltség led-je. Dc-n kicsit lassú a töltése, de ez évente párszor bőven kibírható. Elférünk benne hárman, a csomagtartó közepes, de kiszedve az aljából a műanyag határolót (amit a motorburkolat helyére lehet pattintani első csomagtartónak) már jó. Az egyik legmegbízhatóbb ev-nek tartják, reméljük tovább bizonyít. A 2020 júniustól gyártottak már módosított motorral érkeztek, nincs csapágygond. Az kisaksit érdemes télen havonta, máskor 3 havonta tölteni.Az ioniqra jellemző reteszproblema itt már nem áll fenn. Rugózása kicsit kemény, a Duster után. 5 év általános, 8 év akkugarancia él rá.
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Kecskemét Hyundai
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2020 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 4000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4786 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Spring, Duster | Következő autója? | Kona ev 48 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.4/10) |
