A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » Ioniq (2016)

Ioniq Hybrid 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hunyadi Ioniqă

Szöveges ítélet

Cégautó. A keretemből sokféle félig puccos kocsit vehettem volna, de úgy voltam vele, hogy, ha most nem veszek ilyent akkor talán soha. Az „ilyen” leginkább a méretre vonatkozik, az Ioniq az alsó-közepes ötajtósok és kombik között kb. félúton helyezkedik el. Tökéletesen alkalmasnak tűnt a feladatra, aminek legnagyobb része munkábajárás egyedül egy viszonylag távol levő vidéki munkahelyre, kisebb része rövidebb-hosszabb utak egy-két családtaggal, nem túl sok csomaggal. Teljes létszámú sokcuccos nyaralásra van másik autónk, ezért a helykínálat nem volt szempont. Nyugodtam mondhatom, hogy beigazolódott, hogy a feladatra tökéletesen alkalmas.
A jó tulajdonságai: takarékos (nagyon), jól elférni benne, kényelmes, jó az ergonómiája. A kezelőszervek kimondottam minőségiek, szépek, jól kezelhetőek. Amit tud, azt általában jól tudja. Jó úton csendes, egészen dinamikus (ez főleg a villanymotor érdeme), mozgékony, jól manőverezik, stabil. Lassú manővereknél (pl. parkolás) gyönyörűen kúszik, nagyon könnyű kezelni. Gyönyörűen szól benne a (Infiniti – feláras) zene (ez nekem fontos).
A rossz tulajdonságai: rossz úton elég sok, bár nem hangos, de számomra idegesítő zajt produkál (elkényeztetett a Volvo), a karosszéria alsó zajszigetelése elég gyenge, behallatszik a futómű zaja. Lehet, hogy itt gazdálkodták ki a hibrid akku árát. A sebességváltónak elég fura a programozása: normál automata módban viszonylag hamar visszakapcsol, de ha áttolom kézi üzemmódba, utasít hogy kapcsoljak fel. Ezért emelkedő előtt vagy autopályás gyorsításnál inkább áttolom kézibe, a 6. fokozatba. A szervízintervallum 15.000 km, amit, mivel szívómotor van benne, kissé overkillnek érzek. Autópályák hosszú emelkedőköin, ha nagyon lemerült az akku, lomhává válik.
A sávtartó valahogy nem a gusztusom szerint működik, összesen kétszer ha használtam. Lehet, hogy ez csak az én heppem. Szerencsére beállítható, hogy állandóan kikapcsolva maradjon.
Érdekes, hogy a nyári (4,8) és a téli átlagfogyasztás (5,6) között majdnem egy liter a különbség, bár lehet, hogy ebben az azóta bevezetett E10-es benzinnek is van némi szerepe. Leginkább autópályán és városban használom.
Összefoglalva: tudásban, kényelemben, megbízhatóságban (eddig úgy tűnik), dinamizmusban és fogyasztásban a hasonló árú és motorteljesítményű minőségibb dízel tömegmodellek szintjét hozza. Néhány filléres okosságnak a csomagtartóban még örültem volna.

Hibalista

- jég- és páraérzékelő a szélvédőn. Garanciában javítva.

Ide hordtam szervizbe

Ivanics Budapest. Nem hazudtolták meg a korábbi jó tapasztalataimat.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2018
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 35500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Volvo S60 Következő autója? Még nem tudom
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai Ioniq 2016

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)