A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » Ioniq (2016)

Ioniq Plug-In Premium Full 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az új Prius

Szöveges ítélet

Külföldről hoztam be, garanciális, az első 12000 km után leírom tapasztalataimat mivel sok "hülyeség" kering róla youtubon, meg másutt.

Hibrid módban autópálya 130-140 tempóval 5l átlaggal elmegy (2500 -as motorfordulat 130-nál), ezzel még a Prius III-t is veri..meg a dízelek többségét...(dízelolaj energiája 10%-kal több mint a benziné így akit érdekel ez annyi mintha 4.5L/100km dízel fogyasztással menne!!)

Szuper csendes a hajtáslánc, a DSG váltó észrevétlenül és gyorsan vált gyorsítás közben. Teljesen feltöltött (9 Kwh) akkisval tényleg elmegy kb. 60 kmt városi üzemben. Kb. 5-6Ft/km áramköltséggel otthonról töltve. Kb. 15% töltöttségnél visszavált hibrid módba így kb. 12-13 Kwh/100kmh fogyasztás adódik átlagban.

A benzinmotor csendes, lassú üzemben be sem indul csak a villanymotor hajt. Ilyenkor nincs kuplung csúsztatás mint a VW DSG-nél így a bakkecskézés meg a remélhetőleg hibalehetőség is kisebb.

Csak elektromos módban a 60LE villanymotor hajt, ez is elég ahhoz h. pl. az érdi emelkedőn az M7-en 120-al felmenjen a kocsi..

A lényeg h. hibrid üzemben simán megy 3-5 kmt csak árammal, és tűrhető gyorsítást is tud így, tehát városban sokkal többet lehet csak elektromosan autózni mint egy Prius III-val, alig alig kapcsol be a benzinmotor gyorsításoknál.

Kényelem: a bőrkárpit az első üléseken hűthető 3 fokozatban és minden ülés fűthető.
A radaros sávtartó tempomat autópályán lényegében önállóan elvezet várostól városig, annyit kér h. tarsd a kormányon a kezed..az automata vészfék funkció ilyenkor is aktív amit már szerencsére megtapasztaltam...

Zajszint: a kerekek felől több surrogás jön be mint szeretném, de pl.a motorhang alig van, pl. autópályán 130-nál ha elektromosba váltok nem is hallani a különbséget.

Frissítés 2021 tavasz: a téli üzemet ülésfűtéssel+kormányfűtéssel ki lehetett bekkelni, a motort fűtéshez csak 3-5 fok alatt kapcsoltam.. így a város és agglomerációs üzem szinte teljesen elektromos volt, a benzin átlagfogyi így 12ekm alatt 1.6L/100km volt amiben benne van h. a benzinmotor lényegében csak a vidéki utakon ment.

Gyorsítani elég jól képes 100-120 körül is hála a villany besegítésnek...kb. megfelel hasonló teljesítményű td vagy benzines érzésnek..

Hibalista

- Szinte új, még semmi...kop kop kop...olajnyomás szenzor. Garanciában cserélve.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2017
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 3 l
Előző autója? Prius III Következő autója?
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai Ioniq 2016

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)