A gyönyörű kék bálna támadása a pénztárca ellen
Szöveges ítélet
Jó barátomtól vettem, aki újonnan vásárolta. Már amikor megvette, tudtam, hogy ha eladja, akkor sorban állok majd érte. Az a kék (kívül-belül) azonnal megfogott. Még jótállásban vettem meg. A Hyundai nem véletlenül adja 5 évre. Addig semmi gond nem volt vele. Miután megvettem, egyszer csak azon kezdtem azon imádkozni, hogy ne legyen vele semmi. Félreértés ne essék, imádom a kocsit, a Passat konkurenciájának szánták, annak ellenére, hogy most a népítélet miatt visszaolvastam, mennyit is költöttem rá. Nagy (hatalmas), gyönyörű, 9 év után is meg van csodálva. Panoráma tetős és kényelmes. Fantasztikus fogyasztás. A gyerekek imádják, az asszony utálja, mert utál vele parkolni (mert hatalmas). Tény, hogy mikor belenézek a visszapillantó tükörbe, midig megdöbbenek, mennyire. Húzni tud, jó vele utazni, bár a kormánya nagyon finomra van hangolva. Ha az ember beül, körbeveszi a műszerfal. Hátul is kényelmesen elfér 3 felnőtt (mint az első SuperB-ekben). Most eladásra vár, mert egy új SUV-re vágytam (min. 5 éves jótállással), de még mindig vacillálok, hogy ezt adjam-e el, vagy az asszony Ceed-jét, még annak ellenére is, hogy már most tudom, kb. újabb 1 milla kell majd arra, hogy elmenjen + 100 000 km-t.
Hibalista
- A kormány irányát meghatározó szenzor (250 000), alternátor (20 000), DPF-et figyelő szenzor (15 000) illetve a kormány végén lévő gumis membrán (ami valójában pár forintos vacak, de a csere miatt szét kell szedni komplett a kormányművet az aljáig, így ez 150 000). Elrohadt mindkét hátsó elektornikus fék gumimembránja is (210 000/kerék), valamint cserélni kellett az első keréken a féknyerget (100 000).
- Ja meg mindenféle csapok meg egyebek mentek tönkre a motor felfüggesztésénél (ez diagnosztikával volt 300 000).
-
- Most hogy visszaolvasom, szinte fáj... 4 év alatt ráköltöttem a kocsi beszerzési árának az egy negyedét...
Ide hordtam szervizbe
Hyundai Autopolis - Márkaszerviz - belegondolva, lehet, hogy ha nem erőltetem a márkaszervizt, akkor lehet a negyedével kevesebbet költöttem volna a szervizre.
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 98000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 52000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Avensis | Következő autója? | Korando |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (5.9/10) |
