A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » i40 (2011)

i40 1,7 CRDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A gyönyörű kék bálna támadása a pénztárca ellen

Szöveges ítélet

Jó barátomtól vettem, aki újonnan vásárolta. Már amikor megvette, tudtam, hogy ha eladja, akkor sorban állok majd érte. Az a kék (kívül-belül) azonnal megfogott. Még jótállásban vettem meg. A Hyundai nem véletlenül adja 5 évre. Addig semmi gond nem volt vele. Miután megvettem, egyszer csak azon kezdtem azon imádkozni, hogy ne legyen vele semmi. Félreértés ne essék, imádom a kocsit, a Passat konkurenciájának szánták, annak ellenére, hogy most a népítélet miatt visszaolvastam, mennyit is költöttem rá. Nagy (hatalmas), gyönyörű, 9 év után is meg van csodálva. Panoráma tetős és kényelmes. Fantasztikus fogyasztás. A gyerekek imádják, az asszony utálja, mert utál vele parkolni (mert hatalmas). Tény, hogy mikor belenézek a visszapillantó tükörbe, midig megdöbbenek, mennyire. Húzni tud, jó vele utazni, bár a kormánya nagyon finomra van hangolva. Ha az ember beül, körbeveszi a műszerfal. Hátul is kényelmesen elfér 3 felnőtt (mint az első SuperB-ekben). Most eladásra vár, mert egy új SUV-re vágytam (min. 5 éves jótállással), de még mindig vacillálok, hogy ezt adjam-e el, vagy az asszony Ceed-jét, még annak ellenére is, hogy már most tudom, kb. újabb 1 milla kell majd arra, hogy elmenjen + 100 000 km-t.

Hibalista

- A kormány irányát meghatározó szenzor (250 000), alternátor (20 000), DPF-et figyelő szenzor (15 000) illetve a kormány végén lévő gumis membrán (ami valójában pár forintos vacak, de a csere miatt szét kell szedni komplett a kormányművet az aljáig, így ez 150 000). Elrohadt mindkét hátsó elektornikus fék gumimembránja is (210 000/kerék), valamint cserélni kellett az első keréken a féknyerget (100 000).
- Ja meg mindenféle csapok meg egyebek mentek tönkre a motor felfüggesztésénél (ez diagnosztikával volt 300 000).
-
- Most hogy visszaolvasom, szinte fáj... 4 év alatt ráköltöttem a kocsi beszerzési árának az egy negyedét...

Ide hordtam szervizbe

Hyundai Autopolis - Márkaszerviz - belegondolva, lehet, hogy ha nem erőltetem a márkaszervizt, akkor lehet a negyedével kevesebbet költöttem volna a szervizre.

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2011
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 98000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 52000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Avensis Következő autója? Korando
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai i40 2011 (2012)

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)