A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » i30 (2017)

i30 1,5 DPI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hozza, amit kell

Szöveges ítélet

-Hármas Kia Ceed 1,4L-es szívóbenzinest cseréltem, mert mind a Kia, a Pappas hozzáállása inkorrekt volt az általuk okozott hibák kapcsán (szerintük az ügyfél lerázása a probléma megoldása).
Az 1,4L-es 100 lovas Ceed-hez képest az i30 1,5L-es dual port injection, 115 paci, de más a váltó áttételezése. Azért érezhetően fickósabb, és erősebb. Persze ha az ember menni akar vele, akkor nem szabad 3500-as alá engedni a fordulatszámot, és gyorsításhoz vissza kell váltogatni, mert nyomaték az aztán nincs. Konkrétan egy kerékpáros megelőzése is probléma, főleg ha kanyargós vagy emelkedős az út, nem igazán ad biztonságérzetet.
-6,3L az átlagfogyasztása (Ceed 6,1L volt)
-a kuplungja közepes, lehetne jobb is
-magasabb az autó a Ceed-nél, jobban érezni, jobban kilátni belőle
-úttartása jó, de a futómű nem túl erős, azért vannak helyzetek, amikor küzdeni kell, hogy a kanyaríven maradjon
-digit klíma kezelőszervei nem ergonómikusak, és kissé logikátlanok
-telefontükrözés az esetek 30%-ában nem kapcsolódik, és volt már black screen is, amivel nem lehetett mit kezdeni
-infotainment menűje elég logiátlan és esetleges. A Ceed „buta” rendszere sokkal logikusabb és átgondoltabb volt.
-a hangszórók hangminősége nem egy durranás, a Ceed-ben jobb volt a hangzás.
-TPMS kijelzés buta, nem mutatja külön-külön a gumik nyomását, csak akkor jelez, ha valahol túl alacsony a nyomás
-csomagtere méretileg azonos a Ceed-ével, de gyakorlatilag kisebb
-teljesen LED-es első fényszórók. Éjjel elég jól lehet vele látni
-üzemanyagtank itt is csak 45 L, ami kevés, 50L-essel el lehetne menni 800 Km-t egy tankolással, így csak 700 Km-t lehet.
-fékek nem túl erősek, de legalább megmarad a fékbetét, és az abroncs futófelülete sem kopik el idő előtt
-tolatókamera nagyon jól használható

Hibalista

- -telefon tükrözés sokszor lefagy (bármilyen telefonnal) és aztán 30-120 percig nem is lehet újra csatlakozni - fekete képernyő. Nincs rá szoftver frissítés. Űbergáz, amikor az ember navigálna Répáspapcsali-alsó felé a húszadrangú mellékúton, de nincs képernyőtükrözés, és ölben a telefonnal kell navigálni, hisz minek lenne telefontartó az autóban, ha ott a képernyőtükrözéses navigáció. - -a vezetőülés üléslapjában 7 hónap után eltörött a szivacs - 70kg vagyok... - -útburkolati jel nélküli úton a sávtartó asszisztens jobbra-balra rángatja a kormányt - -a hátsó ajtók és a hátsó kerékjárati ív küszöb felöli részén a gyári kavicsvédő fólia pár hónaposan elkezdett lejönni (a felragasztás előtti izopropil alkoholos zsírtalanítás és antisztatizálás biztos megelőzte volna ezt a problémát), nem garanciális, és csere fóliát sem lehet rendelni - -Ezek olyan garanciális problémák, amiket nem tudott javítani az Ivanics, mert a Hyundai képviselet nem volt hajlandó garanciális problémának elismerni. Így végeztem a koreai autókkal, mert a KIA-nál is csak szarakodtak az emberrel...

Ide hordtam szervizbe

Hyundai Ivanics - Általánosságban megcsinálják, amit kell, de volt hogy vissza kellett vinnem az autót, és külön szólni, hogy ezúttal rakják össze rendesen.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2022
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Ceed 1,4 Következő autója? CX-30
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai i30 2017

További ítéletek (14 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)