A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » i30 (2017)

i30 1.4 MPI Family 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Családi józanság

Szöveges ítélet

Annak idején mikor autó vásárlására adtam a fejem a 15 és 20 éves autóim után (amit úgy kaptam mások után) eldöntöttem, hogy most szeretnék valamit, ami ízig vérig az enyém én járom ki, én döntöm el milyen legyen.
Mégis megannyi típus után ez a Hyundai az utolsó pillanatban lett befutó.
Na nem mint ha nem tetszett volna, csak valahogy akkoriban az ismerősök első beszámolói alapján még nem volt olyan akinek lett volna a márkából, így maga a típus is ismeretlen volt számomra.
Hosszú távra terveztem autót, dízelt nem szerettem volna, az akkoriban alakuló turbó benzinesektől pedig még féltem, így kapva kaptam az alkalmon, hogy egy teljesen korrekt sima szívóval lehet kapni, egy számomra tök jó felszereltség mellett az autót. Így egyik napról a másikra már rohantam is érte, miután megtudtam, hogy létezik ilyen autó a piacon.
Előre leszögezném azóta sem bántam meg.

Messzemenő következtetéseket nem vonnék le, azonban már most látom, hogy inkább hasonlít kialakításra "légkörre" a japán márkákra, mint egy németre és ezt én pozitív fejleményként élem meg.
A kezelőgombok megfeleő helyeken kézre állóan vannak felsorakoztatva, a beltér kiváló letisztult ergonómiával rendelkezik, nincs felesleges sallang sem egyéb csicsa. A műanyagok puhák, a kormány jó fogású a bőrözés finom érzetű, a világos tetőkárpit nagyobbnak érezteti a teret és így nem érződik komornak a beltér, a középkonzol "lebegő" tablet megoldása pedig sztem kiváló, így nem lefelé néz az ember hanem ha mindenképp rá kell pilantani az úton tarthatja a szemét (itt jegyezném meg, hogy a kamera képe meglepően jó, és a menü iletve navi felbontása, és áttekinthetősége az egyik legjobb, amit próbáltam).
A hangszórók ereje jó, minősége átlagos, de rossznak semmiképpen sem mondanám.
Az ülések megfelelően beállíthatóak, picit talán közel van a "tető" ha egyenesen ülök (174cm), ellenben elől, oldalt és hátul bőven van hely, és maga az ülés is kemyén jó tartású hosszú távon sem fárasztó.
A csomagtartó egy nagybevásárláshoz bőven elegendő, viszont itt a kárpit könnyen sérül, érdemes tehát hamar beruházni egy gumiszőnyegre.
Most családosok részére mondanám, hogy egy babakocsi bőven elfért benne, viszont a hátsó üléssoron egy gyerekülés mellett legfeljebb már csak két kisebb felnőtt tud elhelyezkedni.

A kültér egyéni ízlés kérdése, nekem bejön, és idővel még jobban "ráéreztem" jól eltalált forma, a lámpák fényere jó, vetítési képse kiváló, persze nem egy xenon vagy led, de halogénhez képest korrektek, annak aki led után vált vissza viszont érdemes lehet keresni ledes felszereltséggel.

És végül a motor. Nos erről sokat lehet olvasni,sajnos az első genes 1.4-eknek volt egy mumusa, de ez a mostani egy kiváló konstrukció (remélem, hogy nálam is az marad) a legtöbb teszt, és visszajelzés alapján.
Halk csendes, alapjáraton először észre sem vettem, hogy jár olyan finoman teszi a dolgát.
Erőben számomra előre lépés volt a régi típusokhoz képest, főleg az amúgy jó 6 sebességes váltója miatt. Nem okoz problémát pörgetni, 4-es fokozatig 2000 2500-as fordulat felett jól megugrik fürgén lépked (szívó benzines lévén igényli is ezt), 5-ösben 6-osban már a hirtelen előzésekhez lendület, vagy visszaváltás szükséges.
Leginkább városban és agglomerációban érzi otthon magát, érzésem és a ruganyossága miatt szerintem itt nem is kell több.
Autópályán is teszi a dolgát, aki és itt is el lehet lenni vele, a jó szigetelés miatt 130-nál sem hangos, ellenben itt már több létjogosultsága lehet a nagyobb motoroknak.
Fogyasztásával is meg vagyok elégedve, az átlagos város köztes útvonalakkal 5.8l, városban 6,5-7l körüli míg köztes tempomatos útak alatt 4,5l is produkáltam már. Mindenzt úgy, hogy én szívesen pörgetem.

A fentartása eddig imerült a tankolásban és szervízben.
A szervíz sokak szerint drága, ami nézőpont kérdése, én azt tudom, hogy a régi suzuki altomsem volt sokkal olcsóbb, és ahoz képest ez más kategória.
Mindenesetre ennek járjon utána mindenki maga, nehogy csalódás érje, a többi részéért viszont akár kezeskednék is.

Hibalista

- Új autó lévén szerencsére még nem volt ilyen. - Ellenben baleset már volt, sajnos elvitték az egyik visszapillantómat egy parkolóban. - Ennek javíttatása szakszerűen történt, ellenben míg az alkatrész megérkezett festették stb 1 hét volt, így szerintem erős közepes az idő amit ezért várni kellett. - Viszont a szervízben kb 1 óra alatt megtörtént a csere.

Ide hordtam szervizbe

Automéry Kft. Nyíregyháza

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2019
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Swift 99' 1.0, Alto 2004 1.1 Következő autója? Valószínű a márkánál, vagy testvérénél a Kia-nál maradok
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai i30 2017

További ítéletek (14 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)