A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » i30 (2012)

i30 1.4 MPI 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Szerelem első hajtásra

Szöveges ítélet

A C-Maxom kora és fogyasztása miatt kerestünk másik autót. Feleségem rám bízta a döntést, én Golfot vagy Astrát szerettem volna, már utána is voltunk a próba utaknak. Kipróbáltunk Golfot, Astrát, Focust, Octaviát, Rapidot, a Golftól és az Octaviától el voltam ájulva, tehát a döntés szinte meg is volt.
Egyik alkalommal a Hyundai szalon előtt mentünk el, na, mondom, ezért nem kell fizetni, nézzünk be ide is. Az értékesítő rögtön az i40-et kezdte erőltetni, de az ár a lehetőségeinktől távol volt, bár az autó kétségtelenül tetszett. Ekkor oda vitt bennünket egy i30-hoz, amelyikkel akkor érkeztek vissza a próbaútról, még járt a motor, és szemből azt hittem, ez is i40, nem titkolom, nagyon tetszett, a LED-es nappali menetfény különösen eltalált volt. Mondták, valóban hasonlít az i40-re, de ez Golf kategória, próbáljuk ki.
Egy Life plus változat volt a teszt autó, beültünk, bézs belső, bőr kormány, a motor eszméletlen csendes, bár nem sport autó az 1,4-es motorral, de nem is olyat kerestem. A tesztúton mondtam a feleségemnek, hogy olyan, mintha egy prémium autót vezetnék. A döntés még aznap meg is volt.

Azóta eltelt két év és közel 50000 km-t tettem bele.
Nem tudok elfogulatlan lenni, az autó hibátlan, kényelmes, az ülés kicsit németesen keményre tömött, így jól tartja a derekamat, minden kézre esik, a vezetési feeling igen kellemes. Legszívesebben állandóan vezetném.
Ha hibát kellene keresnem benne, az a kormány kevés visszajelzése az útról, de ehhez már hozzászoktam.
A fogyasztásáról nem szívesen beszélek senkinek, mert olyan kevés benzines létére, hogy a barátaim sem nagyon hiszik. Országúton már jött ki 5,6 l, de a nyári, klímás városi fogyasztás 7-7,4 liter, amikor nem klímázok 6,5-7 a városi (mért) fogyasztás, átlagban 6,5 literrel beéri, persze ebben közrejátszik öreguras vezetési stílusom, és a hat sebesség is, 60-as tempónál hosszú egyenesben már hatba teszem, nem rángat, simán viszi a kocsit.
Az autóbelső ízlés kérdése, szerintem modern, ez nem németes "minimál", hanem egy igen stílusos belső, ahol minden kézre esik. A család odáig van a "Hundi"-ért, négy embernek nagyon kényelmes, ötnek kicsit szűkösebb, de úgy is használható autó.
Nem bántuk meg a vásárlást, valójában szinte őrült elfogultsággal, rajongással szerettük meg Hundit.

Hibalista

- Két év alatt? Semmi!

Ide hordtam szervizbe

Hyundai szakszervizbe éves szervizre két év alatt két helyre is vittem, a munkával és az árral meg voltam elégedve, de mindkét helyen meglehetősen lassú és körülményes volt az ügyintézés, azért nem írom ki a cégek nevét, mert a munkájuk az egyébként teljesen rendben volt.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2013
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 48000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? C-Max Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai i30 2012 (2012)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)