A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » i30 (2012)

i30 1.6 GDI cw 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbizhato, kifinomult, szeretheto gep nyugodt vezeteshez

Szöveges ítélet

5 evesen vettem 150 ezer km-rel. Holland import, kereskedotol. Eredetileg Auris-t akartam, de az eppen nem volt, es surgosen kellett autot venni, igy ez lett. (Azota tobbszor ultem Auris taxiban, es egyaltalan nem tunik jobbnak, sot, a belter minosege, a tererzet meg jobb is az i30-ban.)

Elvileg lett volna rajta meg negy honap garancia, de az utolso kotelezo szervizt nem csinaltak meg, emiatt megse volt. A benzinpumpa bugott benne, azt egybol csereltem, a fentiek miatt onkoltsegen.

A kulsorol nem irnek sokat, szerintem jol nez ki. Sokszor azon kapom magam, hogy elemezgetem a vonalakat, toresiveket, formai elemeket.

Elsosorban nyugodt vezeteshez ajanlanam, az auto karaktere szerintem ahhoz illik. Nagyon csendes, vibraciomentes a motor. 1200-1800 km-es utakon ez nagyon szamit. Szivo benzines, tehat jol indul, szepen gyorsul, kedveli a fordulatszamot. Viszont 80-rol visszagyorsulni autopalyan egy tipikus sebessegkorlatozas utan, hat, ahhoz turelem kell, foleg ha van egy kis emelkedo is. Meg a kisaruszallitok is lehagynak, hacsak nem valtok vissza.

A vezerles lancos, ez nemi onbizalmat ad (az elozo autom ketszer tepte a vezermuszijat).

Fogyasztas tag hatarok kozott valtozik. Autopalyan 120-nal 6.5 a jellemzo. De pl. a szembeszelre is erzekeny, fogyasztott mar 7.5-et viharos idoben. Varosban akar 8 liter is lehet a fogyi. Osszessegeben masfel literrel eszik tobbet, mint elotte a Diesel Mazdam. A fogyasztasmero adatait akar el is felejthetjuk, koszonoviszonyban sincs a valosaggal. Nem is ertem, minek van.

A futomu is inkabb lagy, jol nyeli az ut egyenetlensegeit. Nem instabil, de szerpentinre, korforgalom-vadaszatra nem ezt ajanlanam. De hosszu utakra tokeletes. Kormanyra is azt mondanam, hogy nem tul kozvetlen. Elvileg van harom mod, de szerintem az csak parasztvakitas. Nagy sebessegnel amugy sincs hatasa a modvalasztonak.

Fekek jok, nem kell nagyon taposni a pedalt. Az egesz autora jellemzo ez a finom kezelhetoseg. A valto is kis erovel, hatarozott kattanasokkal kapcsolhato. A ruki nincs szinkronizalva, elofordul, hogy elobb egyest kell valtani, hogy vegye a hatramenetet.

Ja, hatramenet. Van benne tolatoradar. Arra erdemes figyelni, hogy csak akkor mukodik, ha a valto hatramenetben van. Lejtos parkolobol hatra kigurulva nem fog jelezni. Ezt majdnem beszivtam egyszer :)

A visszagurulas-gatlo nalam jol mukodik. Nem mintha nem lehetne elni nelkule, de azert jopofa. Valaki irta, hogy sok baja van vele, nalam meg nem volt gond.

A fo kifogasom a gyenge fenyszorok. Sima H7-es izzos. Katasztrofa :(

A masik szarsag a fejegyseg. Nem tompithato a fenye, sotetben vakit. Ugyan le lehet kapcsolni a kijelzot, de akkor nincs ora. Es ha barmit kapcsol, allit az ember, akkor automatikusan visszakapcsol a kijelzo, ami a mar sotetseghez szokott szemnek duplan rossz. Az alap hifi eleg tompan szol, gyenge minoseg. Elonye, hogy szepen kapcsolodik a telefonnal, jol vezerelheto a kormanyrol.

A kedvenc extram a tempomat. Mivel nem tul nyomatekos a motor, a sebesseg allando szinten tartasa nagyon faraszto. Meg azt vettem eszre, hogy ha inditas utan azonnal bekapcsolom, akkor nem mukodik. Viszont ha varok ot percet, akkor nincs gond. Nem tudom, hogy ez hiba, de meg elviselheto.

En 180 magas vagyok, atlagos testalkat. Nekem kenyelmesek az ulesek. Calais-ba erve se faj a derekam. A kormany fogasa jo, finom a bor. Kormanyfutes neha jol esne.

Ha mar a futesrol esett szo. Nagyon jol allithato, hatekony. A klima manualis, eros. Sokat jarunk draga berelt autokkal mindenfele szuper klimarendszerekkel. Egyaltalan nem erzem, hogy az en egyszeru manualis berendezesem kicsit is rosszabb lenne.

Kesztyutarto jo meretu, es hutott. Szeretem. Altalaban van hova pakolni, ezt jol atgondoltak a tervezok.

Az enyem kombi, 500+ liter. Hatso uleseken is van boven hely a labaknak, fejnek. Ha lehajtom az uleseket, sik padlot kapok. A csomagter padloja alatt nagy tarolorekesz van. En errol lemondtam, es vettem bele rendes potkereket a szamomra komolytalan foltozokeszlet helyett. Emellett meg van harom kisebb rekesz, oda is tok jol el lehet rakni az aprosagokat. Van ket lekotesi pont is, oda szoktam akasztani a pokokat.

Osszefoglalaskent azt mondanam, hogy ha a fenyszoro rendesen vilagitana, akkor maximalisan meg lennek elegedve vele. Persze meg harminc loero azert jol jonne :)))

Hibalista

- Benzinpumpa csere - Munkadijjal markaszervizben 108000 Ft

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2012
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 626 2.0 d Következő autója? I40
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai i30 2012 (2012)

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)