A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » I30 (2007-2011)

I30 1.4 

Az ítélet értékelése
1,0(2 db)

Vissza a múltba - Használati tárgy

Szöveges ítélet

Használtan vettem át 3 hónapja.

Kezdem a jó dolgokkal:
A futómű korrekt, a kisebb gödröket szinten észre sem lehet venni, a fekvőrendőrökön elég jó tempóban lehet átmenni mindenféle gond nélkül.
A HIFI-je a _kategóriában_ egész jól szól. Jó ötlet, hogy a rádió fényét ki lehet kapcsolni (bár megoldhatták volna, hogy ha már kikapcsoltam, akkor egy hangerő állítás után ismét kapcsoljon le magától).
A vezetőülést jól lehet minden felé állítani.
Viszonylag nagy az utastér hátul és korrekt méretű a csomagtartó.

Ami nem tetszik:
Amikor átvettem először nem hittem a szememnek: Az ajtó nem távirányítással nyílik, hanem be kell dugni a kulcslyukba kulcsot és elfordítani a zárat. Mikor beültem kerestem a visszapillantótükör állítást. Aztán megtaláltam az ablakokon kis kar jelenlétében (semmi elektronika). Tudom, ezek felszereltségi kérdések, de könyörgöm 2011-et írunk!
A motor és futómű zaj nagyon(!) behallatszik az utastérbe. 150-nél gyakorlatilag nem lehet benne beszélgetni. (A téli gumi feltétele után (Pirelli) az egyik rendszeres utasom azt hitte valami baja van az autónak, de megnyugtattam, hogy csak a gumi hangja, amit hall (50 km/h-nál).)
A váltóval 3 hónap alatt sem barátkoztam meg.
A motort meg lehet szokni. Az elején még szidtam, hogy nem gyorsul eléggé az autó, de aztán rájöttem, hogy csak úgy kell használni, mint a jó öreg 120-as Skodát, és akkor lehet előzni. Szerintem nem érezni a 110 lóerőt.
Kicsi az összes tárolórekesz.
Nagyon hiányzik az alapfelszereltségből az állítható műszerfal világítás (éjszakai vezetésnél 1 óra múlva már bántja az ember szemét a kékség) és a térképolvasó lámpa (este semmit sem találok meg benne).
200 km vezetés után hulla fáradtan, fejfájósan szoktam belőle kikászálódni.

Összegezve:
Egy használati tárgy, amit meg lehet szokni, de aki jobb autóból ül át sokat fogja szidni az elavult megoldások miatt. Kb. a 15 évvel ezelőtti Daewoo Nexiát idézi sok megoldása. Valószinűleg egy jobb felszereltséggel jó vétel lehet, de semmiképpen nem mondanám best buy-nak, mégcsak titkos favoritnak sem! Ennyi pénzért sokkal jobb autót lehet venni.

Hibalista

- Izzó csere

Ide hordtam szervizbe

Még nem volt szerelőnél

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2010
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 16000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Auris 2.0D Következő autója?
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai I30 2007 (2007)

További ítéletek (67 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)